Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:17:26 GMT

مرگ ۲ جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۳۶۴۲

مرگ ۲ جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرزاد فتحی اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر مرگ دو جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول، اکیپی از مأموران پاسگاه سراب و پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش مامورین حاکیست، این دو جوان یک دستگاه موتور برق را به همراه خود به داخل یک غار کوچک و طویل و صعب العبور به همراه تجهیزاتی از قبیل پیکور و …در ارتفاعات کوه بانکول برده‌اند که به علت احتمالاً گاز گرفتگی دچار خفگی شده و در دم فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سریعاً یگان‌های امدادی (هلال احمر شهرستان و استان) در محل حضور پیدا کردند اما با توجه به صعب العبور بودن و ورودی بسیار سخت و باریک دهانه غار نیاز بیشتر به وسایل و تجهیزات برای بیرون آوردن در داخل غار بود.

وی افزود: ماموران در محل تا زمان بیرون آوردن اجساد توسط نیروهای امدادی و کمک ماموران حضور دارند.

فتحی عنوان کرد: کرد: تحقیقات بیشتر در این زمینه برای مشخص شدن علت فوت این دو نفر در دست بررسی است.

کد خبر 5063251

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث ایلام گازگرفتگی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد