Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@17:25:20 GMT

ضرورت فعال شدن پلیس ساختمان در شهرک صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۳۸۵۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: باتوجه به اینکه عدم کارشناسی اقدامات تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت به همین جهت باید پلیس ساختمان شهرداری در شهرک صنعتی فعال شود. خبرگزاری میزان - سیدمهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان پس از بازدید از کوره‌های آهک پزی و معابر شهرک صنعتی در جلسه‌ای با حضور معاون دادستان کرمان، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله و جمعی از مسئولان استانی گفت: وجود نابسامانی‌های زیاد، برخی ساخت و ساز‌های غیر مجاز، دپوی اتباع بیگانه به صورت غیرقانونی، قاچاق سوخت، کارگاه‌های ضایعاتی، برخی نزاع‌های دسته جمعی، وجود معتادین متجاهر، نبود آب آشامیدنی سالم و عدم اشتغال جوانان در این منطقه مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تاکنون جابجایی کوره‌های آهک پزی انجام نشده و صرفاً به اخطار شهرداری در این زمینه بسنده شده است، ادامه داد: همچنین انشعابات غیرمجاز برق در منطقه، وجود پاتوق‌های متعدد در شهرک، ایجاد مراکز خرید و فروش مواد مخدر و تعدد مراکز خلاف موجب شده تا اهالی با معضلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی دست و پنجه نرم کنند.

قویدل از آسفالت برخی معابر و جدول گذاری در این شهرک تقدیر کرد و گفت: این اقدامات کافی نیست و انتظار ما تغییر و فعالیت چشمگیرتری در شهرک صنعتی است ضمن اینکه معاون دادستان نیز به صورت تام‌الاختیار در محل پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی حضور یافته و درخصوص مسائل شهرک همکاری دارند که این امر موجب دلگرمی و امیدواری ما و اهالی منطقه است.   بیشتر بخوانید: دستگیری 4 پلیس ساختمان شهرداری کرج معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در ادامه گفت: از آنجا که حجم مشکلات مردم و آسیب‌ها زیاد است، هیچ گونه بهانه جویی، کم کاری و بی توجهی مسئولان قابل پذیرش نیست و متاسفانه علی رغم گذشت مدت چهار ماه از تصویب مصوبات شورای پیشگیری جهت رفع مشکلات شهرک، برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط اقدام مطلوب و متناسبی انجام نداده اند که قطعا این امر از سوی معاون دادستان کرمان اعلام جرم و پیگیری خواهد شد.

قویدل سپس گفت: با توجه به اینکه عدم کارشناسی اقدامات تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت به همین جهت باید پلیس ساختمان شهرداری در حاشیه شهر و شهرک صنعتی فعال شود و اقدامات سلبی و حمایتی در این شهرک به طور همزمان انجام شود، همچنین ارتقا نظارت و گشت‌های انتظامی در این منطقه ضرورت داشته و خواسته مردم است.

وی تاکید کرد: از شهرداری درخواست می‌شود آسیب‌ها و موانع پیش روی خود در شهرک صنعتی را به پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی_قضایی اطلاع دهد تا با هم گرایی و انسجام بخشی و تدوین طرح لازم بتوان جهت رفع این موانع و درنهایت کاهش مشکلات شهرک پیگیری کرد.

همچنین در این جلسه جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله کرمان، اظهار کرد: وجود حواشی شهر مانند شهرک صنعتی و حجم آسیب‌های آن هم چهره شهر را مخدوش می‌کند و هم در شان همشهریان نجیب مان نیست از این رو کاستن از حجم معضلات این شهرک و همچنین کمک به وضعیت معیشت مردم، فرهنگ سازی و ارتقا مسئولیت اجتماعی اهالی این منطقه از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله آمادگی خود را جهت همکاری با پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی اعلام داشته و توان خود را در راستای کاهش مشکلات و آسیب‌های این منطقه به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان پلیس ساختمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان پلیس ساختمان پیشگیری از وقوع جرم دادگستری انسجام بخشی شهرک صنعتی پلیس ساختمان آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک