Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشان از تعطیلی یک هفته‌ای مشاغل گروه های دوم، سوم و چهارم در کاشان به مدت یک هفته خبر داد. - اخبار استانها -

مسعود دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد تعطیلی یک هفته‌ای در کاشان اظهار داشت: بنا به این تصمیم تمامی گروه‌های شغلی دوم، سوم و چهارم به مدت یک هفته در کاشان تعطیل هستند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به گروه دوم شغلی افزود: پاساژ، مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد خوراکی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، کاهش فعالیت شرکت‌ها و موسسات و انجام دورکاری، مساجد و مصلی‌ها، قنادی با فروش شیرینی تر، آبمیوه و بستنی فروشی، مراکز طبخ غذا صرفا با پذیرش مشتری از جمله مراکز شغلی گروه دوم است.

تغییر وضعیت قرمز شیوع کرونا موجب تعطیلی بازار ایلام شدنمایشگاه‌ها، تالارها و رستوران‌ها تعطیل شدند؛ وضعیت بحرانی کرونا در اردبیل روز به‌روز شدیدتر می‌شودمعاون استاندار قزوین: روزبازارها باید بدون قید و شرط تعطیل شوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ابراز داشت: بازار فروش خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، فرش و موکت از جمله فرش ماشینی و دستباف، گلیم، زیلو و قالیچه، اسباب‌بازی فروشی، خرده فروشی، بازارهای موقت، عمده و خرده فروشی لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادوئی فروشی، خرده و عمده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه عکاسی و آژانس مشاور املاک از دیگر گروه‌های شغلی گروه دوم است.

وی گفت: پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، لوازم‌التحریر، خرازی، خراطی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از دیگر مشاغل گروه دوم است و دانشگاه‌ها و مدارس نیز در گروه سوم مشاغل قرار دارند که باید به صورت غیرحضوری باشد و زبان سراها، مراکز فنی و حرفه‌ای، سینما، تئاتر، باغ موزه، آرایشگاه‌های زنانه و غیره نیز در این گروه قرار دارند و گروه چهار نیز همایش و اجتماعات، کافه، قهوه‌خانه و مدارس شبانه‌روزی است.

دهقانی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در کاشان به مدت یک هفته تعطیل است و در صورت صلاحدید این محدودیت‌ها مجدد تمدید می‌شود؛ این تعطیلی‌ها با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است.

انتهای پیام/801/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه دوم یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری