Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی بانکها مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را به دستورالعمل‌های داخلی خود محول می‌کنند و گاهی آنها را به تهران ارجاع می‌دهند که موجب نارضایتی تولیدکنندگان شده است.

او حمایت از تولید و رفع مشکلات فعالان این بخش را از اولویتهای دولت دانست و خاطرنشان کرد: هیات خبرگان بانکی به روند اجرای مصوبه‌های استان در بانکها نظارت می‌کند تا به صورت قطعی اجرا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه خبرگان بانکی یک طرح کشوری است گفت: پنج نفر از مدیران باتجربه و توانمند دستگاههای اجرایی و بانکها عضو این هیات هستند و همدان جزو نخستین استان های تشکیل دهنده این طرح به شمار می‌رود. 

پورمجاهد افزود: اعضای هیات خبرگان بانکی با حکم از طرف رییس کل بانک مرکزی بین بانکها و تولیدکنندگان حکمیت می کنند و بانکها حق سرپیچی از حکم آنها را ندارند. 

او با اشاره به برگزاری ۲ جلسه هیات خبرگان بانکی در همدان تاکید کرد: بخش زیادی از مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به تامین منابع مالی و تسهیلات بانکی و یا تقسیط مجدد بدهی‌های معوقه است که نیاز به همکاری و تعامل بانکهای عامل دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان یادآوری کرد: برخی مصوبات ستاد تسهیل با مقاومت بانکها مواجه می شود و در نتیجه شاهد تاخیر در اجرای آنها هستیم که این موارد به هیات خبرگان بانکی ارجاع می‌شود.

پورمجاهد گفت: باحمایت دولت ۸۵ واحد راکد استان در یک سال گذشته به چرخه تولید و صنعت بازگشتند. 

همدان دارای یک هزار و ۴۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری است. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی همدان تولید داخلی جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی همدان تولید داخلی جهش تولید تسهیلات بانکی همدان تولید داخلی جهش تولید اخبار کنکور هیات خبرگان بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند