Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از تداوم رزمایش احسان و همدلی در استان خبر داد و گفت: با توجه به ادامه‌دار بودن مشکلات معیشتی ناشی از کرونا، ستاد اجرایی بسته‌های معیشتی را بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار توزیع کرد. - اخبار استانها -

مهدی سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا مشکلات معیشتی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و بیش از همه خانوارهای محروم و نیازمند تحت فشار قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تداوم این شرایط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در ادامه رزمایش احسان و همدلی کمک‌های مؤمنانه خود را به دست 2 هزار و 500 خانوار نیازمند رسانده است.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش احسان و همدلی 5 هزار قطعه مرغ از واحدهای تولید کننده استان خریداری و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان افزود: در این مرحله حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تهیه این بسته‌های مواد پروتئینی هزینه شد که کار توزیع آن را نیز گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها و فعالان اجتماعی برعهده داشتند.

سلمان‌زاده بیان داشت: این ستاد  در مرحله دوم کرونا تاکنون 40 هزار بسته مواد پروتئینی گوشت قرمز، مرغ و ماهی در حاشیه‌های شهر و مناطق کمتر برخوردار استان توزیع کرده است.

کمک‌های مومنانه دانش آموزان بسیجی در مسجد سلیمانسومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) در استان تهران آغاز شد + فیلمکمک‌های مومنانه اعضای امامزاده هارونیه اصفهان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) + فیلم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان یادآور شد: در مرحله نخست رزمایش احسان و همدلی نیز بیش از 17 هزار بسته معیشتی و همچنین در مراحل بعدی با توجه به بازگشایی مدارس بسته‌های نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان توزیع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک‌های مؤمنانه و برپایی رزمایش‌ها، مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی در استان به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام رزمایش احسان و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۹۴ میلیارد تومان بوده و برای سال ۱۴۰۳ نیز یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی عنوان کرد: تحقق بخش قابل توجهی از بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ در گرو اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان همچنین از محل اوراق مشارکت، جلب و جذب سرمایه گذاران، اختصاص اعتبارات دولتی همچنین صدور پروانه‌های ساختمانی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تحقق اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان که به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان است به همراهی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط به ویژه اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان بستگی دارد.

وی افزود: با این وجود، متاسفانه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و اداراه‌کل اقتصاد و دارایی در استان، تسویه این مطالبات را جدی نمی‌گیرند.

در عین حال، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد بیان کرد: برای ارتقای شاخص‌های عمران شهری در شهر بجنورد از جمله در زمینه انجام آسفالت معابر و بهسازی آسفالت معابر این شهر به تامین ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا شهر بجنورد به میانگین شاخص‌های توسعه عمران شهری کشور نزدیک شود.

وی در خاتمه به اختصاص ۸.۸ هکتار زمین در منطقه گلستان شهر بجنورد از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری بجنورد در راستای ارائه خدمات شهری توسط شهرداری بجنورد به این منطقه مسکونی از مسکن مهر مرکز استان نیز اشاره کرد.

مغروری گلایه کرد: متاسفانه زمین اختصاص یافته دارای معارض است.

خبرنگار:سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228974 برچسب‌ها بجنورد سازه های عمرانی بودجه

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند