Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:37:21 GMT

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فومن توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۴۲۱۸

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فومن توزیع شد

جانباز با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر توزیع شد گفت: برای تهیه هر بسته ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

«حمید جانباز» در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان اظهار کرد: این رزمایش همزمان با هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان فومن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه تعداد بسته‌های غذایی و لوازم‌التحریر در این مرحله یک هزار و 500 عدد است افزود: برای تهیه هر بسته 300 هزار تومان هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه هزینه این بسته های معیشتی که برای نیازمندان تهیه شده، توسط خیرین و گروه‌های جهادی شهرستان فومن جمع آوری شده است گفت: توزیع بسته‎های معیشتی سپاه بین اقشار کم‌درآمد فومن در ماه‌های آینده نیز ادامه دارد.

 

جانباز با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همه هموطنان تصریح کرد: قطع زنجیره تماس تنها راه برخورد منطقی و موثر در پیشگیری از تداوم شیوع کرونا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می کنیم دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی که نهادهای مسئول به آنها متذکر می‌شوند، را رعایت کنند تا با حفظ سلامتی خود، خانواده و سایرین، شرایط به وضعیت  عادی بازگردد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی شیوع بیماری کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی