Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: تعویق لیگ به نفع تیم‌هایی است که تمرینات‌شان را دیرتر آغاز کردند نه به نفع سپاهان.

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط سپاهان اظهار داشت: سپاهان شرایط خوبی برای شروع لیگ دارد. ما تمرینات فشرده و بدنسازی خوبی انجام داده‌ایم و بازی‌های دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین که سرمربی تیم کارش را با لیگ قهرمانان آغاز کرد باعث شد شناخت خوبی از تیم به دست بیاورد. به اعتقاد من سپاهان همه کارهایی که یک تیم باید قبل از ورود به مسابقات انجام دهد را به بهترین شکل انجام داده و با آمادگی کامل وارد لیگ خواهیم شد.

او با اشاره به تعویق مسابقات لیگ بیستم افزود: ما موافق تعویق لیگ نبودیم چون با برنامه‌ریزی کار کردیم و تمرینات آماده‌سازی تیم هم زود آغاز شد. اینکه در فاصله یکی، دو روز مانده تا برنامه ای که فدراسیون اعلام کرده هنوز نمی‌دانیم قرار است لیگ شروع شود یا نه اتفاق خوبی نیست. البته تعویق لیگ به نفع تیم‌هایی است که تمرینات‌شان را دیرتر آغاز کردند. این همه بی برنامگی الا برای فوتبال ایران خوشایند نیست و نشان می دهد ما تکلیف‌مان با هیچ چیز روشن نیست. وقتی فدراسیون می‌خواست برنامه لیگ را اعلام کند هم اوضاع کرونا همین قدر حاد بود. امیدوارم هرچه زودتر این بحران جهانی تمام شود و از دست این ویروس راحت شویم.

خلعتبری درخصوص اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا تجربه لازم برای سرمربیگری سپاهان را ندارد، گفت: یکی از دلایل حضور من در سپاهان وجود نویدکیا بود. محرم از بزرگان تاریخ سپاهان است و زیر و بم این تیم را بهتر از هر کسی می‌شناسد. قطعا مدیری مثل آقای ساکت همه جوانب را سنجیده و محرم را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. محرم از باهوش‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و هوش فوتبالی بالایی دارد پس می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد. ضمن اینکه 90 درصد تیم هم حفظ شده و بازیکنان خوبی جذب شده اند. همین موضوع می تواند به نویدکیا برای موفقیت کمک کند.

او در ادامه بیان کرد: مربیان جوان شایسته‌ای در فوتبال ایران داریم که بالاخره باید روزی وارد چرخه مربیگری شوند. همه مربیان که از ابتدا باتجربه نبوده اند. به آنها فرصت داده شده تا تجربه به دست بیاورند. امثال نویدکیا هم این حق را دارند که به آنها فرصت داده شود. محرم هم سال‌ها برای سپاهان زحمت کشیده و سرد و گرم فوتبال را چشیده است. او دستیاران خوبی هم که از آنها شناخت دارد را انتخاب کرده و تیم خوبی هم بسته است. باتوجه به حضور مدیری مثل ساکت که کارنامه موفقی هم دارد به موفقیت سپاهان خوشبین هستم. بهترین بازیکنان ایران در سپاهان بازی می کنند و امیدوارم در پایان فصل یک جام را به هواداران سپاهان هدیه کنیم.

خلعتبری با اشاره به دیدار هفته اول سپاهان با گل‌گهر که امیر قلعه نویی سرمربیگری آن را برعهده دارد، گفت: امیر خان چند سال سرمربی سپاهان بوده و افتخارات زیادی به همراه این تیم به دست آورده است. با تمیم مدیریت سپاهان او فصل گذشته از این تیم جدا شد و الان باید در اولین دیدار لیگ مقابل تیم سابقش قرار بگیرد که این تقابل‌ها هم در فوتبال طبیعی است. هر دو تیم در این بازی برای برد تلاش خواهند کرد چون برای‌شان اهمیت زیادی دارد که لیگ را با برد آغاز کنند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان محرم نویدکیا محمدرضا خلعتبری تعویق لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز

یونس عزیزی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : پیش از این قرار بود ویژه‌برنامه صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» و آغاز سال راهیان نور کشور پنجشنبه و جمعه همین هفته (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) برگزار شود که زمان برگزای این مراسم به دلیل پیش‌بینی بارندگی به چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) موکول شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپلذهاب به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز انجام شده، افزود: هیچ مشکلی برای برگزاری این مراسم نداریم و با کاروان‌های راهیان نوری که قرار است عازم این مراسم شوند هماهنگی لازم به عمل آمده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بجز زمان برگزاری مراسم هیچ تغییری در برگزاری آن نخواهیم داشت، گفت: یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و در ادامه نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحق برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: صعود گروهی هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز و ویژه برنامه آغاز سال راهیان نور کشور هم از ساعت شش صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپلذهاب آغاز خواهد شد. 

عزیزی با بیان اینکه همه ساله آغاز سال راهیان نور کشور با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود، افزود: برآورد می‌شود امسال شاهد صعود بیش از ۴۵ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم باشیم.

عزیزی افزود: سال گذشته صعود ۴۰ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم و آغاز سال راهیان نور کشور را شاهد بودیم.

وی از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در جریان عملیات بازی دراز قسمت‌های مهمی از ارتفاعات بازی دراز از دشمن پس گرفته شد و این عملیات در واقع نقطه شروع پیروزی‌های رزمندگان بر دشمن بعثی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب