Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@13:27:16 GMT

آخرین وضعیت شمارش آرا در ایالت های آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۴۵۳۳

آخرین وضعیت شمارش آرا در ایالت های آمریکا

تین نیوز

 آخرین وضعیت شمارش آرا در ایالت‌های آمریکا حاکی از رقایت تنگاتنگ ترامپ و بایدن برای تصاحب کاخ سفید است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ آخرین نتایج شمارش انتخابات در ایالت های آمریکابه قرار زیر است:

  نتایج شمارش آرا در ایالت های آمریکا؛     واشنگتن   در ایالت واشنگتن که ۱۲ رأی الکترال دارد تا این لحظه ۵۸ درصد از آرا شمارش شده و دونالد ترامپ با ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸ درصد در برابر ۶۰.۸ درصد از جو بایدن عقب است.  

فلوریدا

در ایالت فلوریدا که ۲۹ رأی الکترال دارد تا این لحظه ۹۱ درصد از آرا شمارش شده و دونالد ترامپ با ۵۱.۲ درصد در برابر ۴۷.۹ درصد از جو بایدن پیشتاز است.      

جورجیا

در ایالت کلیدی جورجیا با ۱۶ رأی الکترال، بر اساس شمارش ۴۶ درصد آرا، دونالد ترامپ ۵۶.۲ درصد از آرا و بایدن ۴۲.۷ درصد آرا را به دست آورده است.

ترامپ در جورجیا بر بایدن پیشی گرفت

نتایج اولیه شمارش آرای مردمی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات در ایالت جورجیا تاکنون ۵۳ درصد از آرای مردمی اخذ شده را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش، جو بایدن نامزد دموکرات‌ها نیز در این ایالت تاکنون ۴۵.۸ درصد از آراء را به دست آورده است. این ایالت ۱۶ رأی الکترال کالج (مجمع گزینندگان) دارد.

کارولینای شمالی

کارولینای شمالی ۱۵ رأی الکترال دارد و جو بایدن ۵۰ درصد آرا و دونالد ترامپ ۴۸.۹ درصد آرا را به دست آورده است. این نتیجه بر اساس شمارش ۸۳ درصد از آرا است.

کارولینای جنوبی

کارولینای جنوبی ۹ رأی الکترال دارد و جو بایدن  ۴۰/۹ درصد آرا و دونالد ترامپ ۵۷.۶ درصد آرا را به دست آورده است.    

میشیگان

در این ایالت کلیدی که ۱۶ رأی الکترال دارد ۲۰ درصد از آرا شمارش شده و ترامپ با ۵۷.۵ درصد آرا از جو بایدن با ۴۰.۷ درصد آرا پیش افتاده است.

اوهایو

در ایالت اوهایو بر اساس شمارش ۶۹ درصد از آرا دونالد ترامپ با ۴۹.۶ درصد از آرا از جو بایدن پیش افتاده است. بایدن تا این لحظه ۴۹.۱ درصد آرا را از آن خود کرده است. این ایالت ۱۸ رأی الکترال دارد.

پنسیلوانیا

در این ایالت ۱۵ درصد از آرا شمارش شده و جو بایدن با ۵۵.۵ درصد از آرا از دونالد ترامپ که ۴۳.۴ درصد از آرا را به دست آورده پیش افتاده است. این ایالت ۲۰ رأی الکترال دارد.

ویسکانسین

این ایالت ۱۰ رأی الکترال دارد. بر اساس شمارش ۲۳ درصد از آرا دونالد ترامپ ۵۲.۲ درصد از آرا و جو بایدن ۴۶.۳ درصد از آرا را به دست آورده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: درصد از آرا شمارش شده آرا را به دست آورده ایالت های آمریکا رأی الکترال دونالد ترامپ بر اساس شمارش درصد آرا جو بایدن جو بایدن شمارش آرا ۹ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم