Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در حوزه رزمایش کمک مومنانه اظهارکرد: به لطف خدا و کمک خیرین و همچنین تلاش‌های شبانه روزی دانشجویان ما در گروه‌های جهادی دانشگاه، چندین اقدام ارزشمند طی ماه‌های گذشته با محوریت رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخست این که دانشجویان در اواخر ایام ماه صفر، اقدام به توزیع بسته‌های بهداشت فردی در قالب راه‌اندازی پایگاه سلامت کردند که اقدام ارزنده‌ای بود؛ همچنین اقشار مستمند و مستضعفی که به کلینیک‌های دندان پزشکی واحد اصفهان می آمدند، از این بسته‌ها استفاده می کردند.

شریفی ادامه داد: اقدام ارزشمند دیگری که در ایام ماه آبان انجام شد، پخت و توزیع بیش از 5هزارغذای گرم در آشپزخانه دانشگاه بود که مواد اولیه آن به همت خیرین و با محوریت و تلاش خستگی ناپذیر دانشجویان بسیجی انجام گرفت. این بسته‌های غذایی در مناطق کم برخوردار به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ص) توزیع شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تصریح کرد: در همین راستا و با همت گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی، کلینیک خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه مراجعان خود را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت رایگان ویزیت می‌کند. همچنین خدمات دندانپزشکی در این کلینیک به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در میان مراجعان دانشگاه نیز در این ایام صورت می‌گیرد. این اقدام ارزشمند و قابل تامل با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه و تحت نظارت استادان حوزه پزشکی و دانشجویان فعال در گروه‌های جهادی سلامت و رزم آوران فرهنگی انجام می‌گیرد.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: واحد اصفهان در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه به ویژه در ایام کنونی، همواره پیشگام بوده و از کمک‌های خیرین و نهادهای انقلابی و ارزشی همچون بسیج بهره برده است. پیش از این نیز در ایام بازگشایی مدارس بیش از 100 هزار بسته لوازم مدرسه با کمک نهادهای حمایتی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این واحد توسط دانشجویان جهادی به صورت همدلانه بسته بندی و حتی توزیع شده بود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1079648 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رزمایش همدلی سعید شریفی فعالیت جهادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رزمایش همدلی سعید شریفی فعالیت جهادی گروه های جهادی واحد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری

معاون خدمات شهری کربلا گفت: سال گذشته شاهد حضور ۲۲ میلیون زائر در عراق بودیم و طبق پیش‌بینی‌های ما در اربعین سال جاری حضور زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_در ستاد اربعین حسینی استان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عراق به‌ویژه شهید ابومهدی المهندس که در برابر داعش ایستادگی کردند، اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی استان به‌صورت ماهانه با هدف ایجاد آمادگی در برگزاری شایسته مراسم اربعین حسینی جلساتی را برگزار می‌کند تا مقدمات این رویداد عظیم را به بهترین نحو فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان در اربعین حسینی میهمانان برادران عراقی خود هستند، افزود: از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم و دولت عراق در ایام اربعین حسینی قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه این مهمان‌نوازی الگوی شایسته‌ای برای همه دنیا است تا محبت و برادری را از مردم عراق یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: آنان هر چه دارند برای خدمت به زائران در طبق اخلاص می‌گذارند ما نیز از این بابت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

جان‌نثاری یادآور شد: بیش از ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برپا می‌شود و خوشحال هستیم که می‌توانیم خادم زائران اربعین حسینی باشیم و در این راستا آمادگی داریم هر کمکی که مسئولان عراقی تشخیص می‌دهند را جهت برگزاری اربعین حسینی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خود را ملزم می‌دانیم که همه اقداماتی که انجام می‌دهیم تحت نظر دولت عراق باشد، بیان کرد: برنامه‌ریزی شود تا تمامی شهرداران استان با محوریت شهرداری اصفهان در ایام اربعین همکاری لازم را با خدمات شهری کربلا داشته باشند.

رویکرد و منش مردم و مواکب استان اصفهان در ایام اربعین

علی یحیی عبد، معاون خدمات شهری کربلا نیز در این نشست سخنان خود را با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی بالأخص شهید والامقام سردار سلیمانی آغاز و اظهار کرد: ما و برادران ایرانی مان یک گروه مشترک با هدف خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) هستیم و هیچگونه جدایی بین ما نیست.

وی با تأکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی منش و رویکرد شیعه حضرت امیرالمومنین (ع) را به جهانیان نشان می‌دهیم، افزود: اربعین یک رویداد جهانی و برگزاری شایسته آن موفقیتی برای جهان اسلام است.

معاون خدمات شهری کربلا بیان کرد: برای ما باعث افتخار است که خادم امام حسین (ع) هستیم و می‌دانیم که برای شما نیز خدمت به زائران سیدالشهداء (ع) افتخار است زیرا همه ما هر چه که داریم از لطف و مهربانی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.

وی گفت: سال گذشته شاهد حضور ۲۲ میلیون زائر در عراق بودیم و طبق پیش‌بینی‌های ما در اربعین سال جاری حضور زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

معاون خدمات شهری کربلا با اشاره به اینکه سالانه ۵ میلیون نفر به زائران اربعین حسینی اضافه می‌شود، عنوان کرد: مواکب اصفهانی در کربلا به خاطر حضور پرشور و خلاقیت‌هایی که در خدمت‌رسانی به زائران دارند زبانزد هستند.

وی با بیان اینکه از خدماتی که شهرداری اصفهان در شهر کربلا انجام می‌دهد قدردانی می‌کنیم، گفت: اصفهانی‌ها در ایام اربعین بسیار متفاوت‌تر از سایر شهرها عمل می‌کنند، آن‌ها معتقدند بر خاکی که خون سیدالشهداء (ع) ریخته شده است حرمت دارد و نباید زباله‌ای بر زمین ریخته شود.

معاون خدمات شهری کربلا خاطرنشان کرد: کربلا هم مانند اصفهان شهر شما است و با شما همکاری خواهیم داشت زیرا معتقد هستیم بین ایران و عراق هیچ فراقی نیست.

به گزارش ایمنا، در این نشست اعضاء ستاد اربعین حسینی استان، مدیر مطالعات و پژوهش‌های کربلا، مدیر پارک‌ها و فضای سبز کربلا و مدیر منطقه پنج کربلا نیز حضور داشتند.

کد خبر 749330

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار