Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات مردم حوزه انتخابیه نهبندان و زیرکوه در جهت دسترسی به گاز شهری، اظهار کرد: شرکت گاز اقدامات مؤثری برای لوله کشی و نصب علمک گاز به داخل شهر نهبندان انجام داده است ولی به دلایل عدیده برخی از مردم گازکشی به داخل منزل را انجام نداده‌اند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: از طرفی بسیاری از مردم به واسطه هزینه‌های بالای گازکشی توان مالی این کار را ندارند و برخی از مستأجران نیز تمایلی به این کار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر مقیم نظام مهندسی در نهبندان نیست

نخعی ادامه‌داد: یکی از مسائل مهم این است که در نهبندان ناظر مقیم نظام مهندسی برای تأیید مراحل گاز کشی به داخل منزل وجود ندارد و این موضوع مردم را معطل کرده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل مجموعه وزارت نفت هر کجا دولت هزینه کرده و علمک گاز نصب شده مردم نمی‌توانند از سوخت مایع استفاده کنند، افزود: با توجه به مشکل مالی بسیاری از خانواده‌ها برای گاز کشی با وزیر نفت گفت و گو و مکاتبه داشتم تا فعلاً این قبیل خانواده‌ها بتوانند از گاز مایع استفاده کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: البته برای دسترسی به سوخت مایع نیز نیاز به ثبت نام الکترونیکی وجود دارد و در راستای تسهیل کار از شرکت نفت خواسته‌ایم که خودش نیز ثبت نام را انجام دهد.

انتقاداتی به شیوه توزیع گاز مایع دارم

نخعی با اشاره به برخی از مشکلات در مسیر ثبت نام الکترونیکی برای گاز مایع، اظهار کرد: در شرایط فعلی تصمیم دولت برای ساماندهی توزیع گاز مایع همین ثبت نام الکترونیکی است، هر چند من به این روش انتقاداتی دارم و در جلسه‌ای به عنوان نماینده کمیسیون انرژی آن را به متولیان در شرکت پالایش و پخش این انتقادات را بیان کردم.

وی بیان‌کرد: در گذشته شاید با مبالغ بسیار کم میسر بود گازکشی داخل منزل را انجام داد ولی امروزه هزینه‌ها به شدت افزایش یافته و برای مردم مناطق محروم مبالغ سنگینی است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: از مجموعه دولت و استانداری می‌خواهیم که با همکاری چند بانک عامل برای برخورداری خانواده‌های محروم و نیازمند از گاز مایع تسهیلات کم بهره و با کمترین بروکراسی اداری در اختیار آنان قرار دهند.

نخعی یادآور شد: مسئله تنها مبالغ مرتبط با گاز کشی داخل منزل نیست بلکه این خانواده‌های محروم باید وسایل گرمایشی، آبگرمکن گازی و …نیز خریداری کنند و بی شک نیازمند حمایت هستند.

کد خبر 5063268

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نهبندان گاز رسانی بیرجند ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام داخل منزل گاز مایع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است