Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، در راستای کمک به وضعیت کم خونی استان بوشهر، صبح امروز مدیرعامل، پرسنل رسمی و پرسنل پیمانکاری پالایشگاه دهم کنگان خون اهدا کردند.

مدیرعامل پالایشگاه دهم کنگان در حاشیه این برنامه به خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ اهدا خون و رفع بحران کم خونی استان بوشهر و همچنین عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی کارکنان و پرسنل پیمانکاری پرتلاش پالایشگاه دهم با حضوری چشمگیر در مرکز اورژانس پالایشگاه خون اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی عنوان کرد: پالایشگاه دهم کنگان همواره در انجام این اقدام پیشرو بوده است و کارکنان آن به مناسبت‌های گوناگون از این حرکت، استقبال شایسته.ای انجام داده‌اند.

به گزارش فارس در این برنامه بالغ بر 100 نفر شرکت کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدا خون پرسنل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است