Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی‍ژه‌برنامه شب‌های شعر مجازی «فرستاده مهربانی» به مناسبت میلاد پیامبر اعظم، حضرت محمد صلی الله علیه و آله طی ۳ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وی‍ژه‌برنامه شب‌های شعر مجازی «فرستاده مهربانی» به میزبانی اداره کل فرهنگی و شورای ادبی نهاد به مناسبت میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و هفته وحدت در پی هتک حرمت صورت گرفته به ساحت مقدس ایشان با شعرخوانی دبیران محافل ادبی استان‌ها، شاعران آیینی مطرح کشور و شورای ادبی نهاد کتابخانه ها برگزار می‌شود طی سه شب از ۱۳ تا ۱۵ آبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در شب اول این ویژه برنامه‌ها ۱۳ آبان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ محفل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور میزبان شاعران برجسته کشورمان از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد، سمنان، فارس و اصفهان بود. 

در شب دوم که ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود، شاعران برجسته ای از استان های قم، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز مهمان این ویژه برنامه خواهند بود. 

همچنین در شب سوم این ویژه برنامه‌ها که ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود شاعران آیینی و برجسته‌ای از استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد و مرکزی به شعر خوانی می‌پردازند. 

علاقه مندان می‌توانند از طریق فضای اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/mahafel  در این نشست‌ها شرکت کنند و از شعرخوانی شاعران برجسته کشورمان بهره مند شوند. 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی کشور شب شعر ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود