Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ردبول زالتسبورگ اتریش را 6 بر 2 شکست دهد.

هانس دیتر فلیک گفت: با این نتیجه در ظاهر ممکن است بردی راحت به نظر آید اما در اصل بردی راحت و آسان نبود.

وی افزود:زالتسبورگ بعد از تصاحب توپ سریع از دفاع به حمله می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حرکت های خوبی در عمق داشتند. به همین خاطر اغلب برای ما شرایط سختی ایجاد کردند.در شرایطی که خارج از خانه بازی می کردیم، مسلم است که بازی حائز اهمیتی بود.

او ادامه داد: از روحیه جنگندگی تیمم در این مسابقه بسیار راضی هستم. در پایان توانستیم با برتری آشکار به نفع خود به پایان ببریم.

سرمربی 55 ساله همچنین از نقش مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان تیم در کسب این برد پرگل در کنار بازی قابل توجه حریف یادکرد.

او گفت: می توان گفت که آنها عملکردی خوب داشتند.آنها چندین مرتبه ما را تحت فشار قرار دادند. به همین خاطر مجبور شدیم خوب دفاع کنیم و مانوئل نویر توانست کلاس برترش را بار دیگر نشان دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال