Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:22:16 GMT

آموزش نرم‌افزار فتوشاپ

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۵۰۸۲

آموزش نرم‌افزار فتوشاپ

انجمن علمی دانشجویی مهندسی هوافضا و انجمن علمی بین‌ رشته‌ای EFC دانشگاه فردوسی مشهد دوره آموزشی نرم‌افزار فتوشاپ و طراحی پوستر با استفاده از این نرم‌افزار را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس مرتضی تکلو به صورت آفلاین و آنلاین برگزار می‌شود. شرکت کنندگان به صورت آفلاین ( کلیپ و فیلم آموزشی ) آموزش می‌بینند و پرسش و پاسخ از مدرس و جلسات رفع اشکال به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با محیط نرم‌افزار، آشنایی با ابزارها، آموزش پروژه محور، آموزش طراحی ۲D Landscape، آموزش photo manipulation و آموزش طراحی پوستر از جمله مباحث این دوره است.

دوره آموزش نرم‌افزار فتوشاپ ۱۷ آبان برگزار می‌شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان فرصت دارند برای ثبت‌نام با آی‌دی @aero_sign_up در ارتباط باشند.

در پایان دوره نیز مسابقه طراحی پوستر در فتوشاپ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فتوشاپ آموزش مجازی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس با سهمیه اولیه ۱۵۰ مدرسه در سطح ۹ شهرستان اجرا شد، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه، طرح ملی دادرس با هدف فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان سطح جامعه در استان، به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: آموزش‌های طرح ملی دادرس در بخش‌های مختلف از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، انتقال و حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی و اطفاء حریق به دانش آموزان داده می‌شود تا آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

جاهد اظهار داشت: این طرح با هدف دانش آموز آماده در روز‌های سخت اجرا می‌شود که دانش آموزان با فراگیری این آموزش‌ها و اجرایی کردن آن در مواقع بحران به این هدف جامه عمل می‌پوشانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی جاری در ۷۰ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد که امیدواریم این طرح مانند باقی طرح‌ها با موفقیت اجرایی شود و دانش آموزان از دانش خود در زمینه‌ی حوادث و سوانح استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ منتخبین این مسابقات در قالب تیم خواهران و برادران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است