Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:59:30 GMT

مرگ دو جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۵۱۱۸

مرگ دو جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول

ایسنا/ایلام جانشین انتظامی شهرستان ایوان از مرگ دو جوان ایوانی در یکی از غارهای صعب العبور ارتفاعات کوه بانکول واقع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «شیرزاد فتحی» اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر مرگ دو جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول، اکیپی از مأموران پاسگاه سراب و پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش مامورین حاکیست، این دو جوان یک دستگاه موتور برق را به همراه خود به داخل یک غار کوچک و طویل و صعب العبور به همراه تجهیزاتی از قبیل پیکور و …در ارتفاعات کوه بانکول برده‌اند که به علت احتمالاً گاز گرفتگی دچار خفگی شده و در دم فوت شده‌اند.

جانشین انتظامی ایوان ادامه داد: سریعاً یگان‌های امدادی (هلال احمر شهرستان و استان) در محل حضور پیدا کردند اما با توجه به صعب العبور بودن و ورودی بسیار سخت و باریک دهانه غار نیاز بیشتر به وسایل و تجهیزات برای بیرون آوردن در داخل غار بود.

وی افزود: ماموران در محل تا زمان بیرون آوردن اجساد توسط نیروهای امدادی و کمک ماموران حضور دارند.

فتحی عنوان کرد: کرد: تحقیقات بیشتر در این زمینه برای مشخص شدن علت فوت این دو نفر در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام شهرستان ایوان دو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • ببینید | رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز