Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:22:42 GMT

تیم کبدی ساحلی ایران جزو مدعیان قهرمانی آسیا است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۵۱۶۲

تیم کبدی ساحلی ایران جزو مدعیان قهرمانی آسیا است

مختار صیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی ساحلی کشورمان در هر ۲ بخش آقایان و بانوان به صورت مجازی و با شرکت ۴۲ ورزشکار مرد و ۳۵ ورزشکار زن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این مرحله نفرات دعوت شده به تیم ملی براساس برنامه دریافتی از مربیان بدنساز توان بدنی خود را ارتقاء بخشیده و فعلا روی این موضوع با توجه به قدرتی بودن رشته کبدی تمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی تصریح کرد: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان ایران نیز حدود ۱۰ روز دیگر با دعوت از آماده ترین نفرات اردوی نخست به صورت حضوری و در تهران برگزار خواهد شد.

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه در ادامه به دعوت از سه ورزشکار زن و ۲ ورزشکار مرد کرمانشاهی نیز اشاره کرد و گفت: آزاده صیدی، فاطمه کرمی و اسما فخری در بانوان به همراه محمدامین نصرتی و رسول صیدی در بانوان نفرات دعوت شده هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به تیم ملی جزو افراد باسابقه و آماده کبدی ایران هستند، گفت: همگی آنها شانس حضور در ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات ساحلی آسیا را دارند.

صیدی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا قرار است از ۲۰ فروردین سال آینده به میزبانی کشور چین برگزار شود.

این مسوول در فدراسیون کبدی وضعیت کشورمان در آسیا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم آقایان ایران شانس کسب عنوان قهرمانی را دارد، کما اینکه در دوره های گذشته یک مقام دوم و یک مقام سومی را نیز کسب کرده است اما بانوان ما برای اولین بار است در این مسابقات حضور پیدا می کنند که آنها نیز شانس کسب یکی از عناوین اول تا سوم را دارند.

وی با اشاره به تازه تاسیس بودن کبدی ساحلی در کشور، یکی از مشکلات موجود برای استان های غیرساحلی را نداشتن زمین استاندارد و مناسب عنوان کرد و گفت: این درحالی است که می توانیم با اختصاص حداقل یک زمین مناسب قهرمانان زیادی را پرورش دهیم.

صیدی در پایان گفت: کرمانشاه نیز از این مشکل بی بهره نیست و با وجود پیگیری های قبلی و داشتن ورزشکاران خوب و با استعداد هنوز از داشتن زمین ساحلی محروم هستیم که امیدوارم مسوولان در این خصوص به ما کمک کنند.

برچسب‌ها کبدی مسابقات قهرمانی آسیا کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی مسابقات قهرمانی آسیا کرمانشاه کبدی مسابقات قهرمانی آسیا کرمانشاه اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا

دریافت 44 MB کد خبر 6091315

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2024 / فیلم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی