Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:23:09 GMT

نخاله‌گاه‌های تبریز وسعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۵۲۴۴

نخاله‌گاه‌های تبریز وسعت می‌گیرد

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اعلام کرد: چند قطعه زمین در نقاط مختلف شهر که توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند جهت تبدیل به نخاله‌گاه مشخص شده بودند، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

علیرضا اصغری در حاشیه بازدید از نخاله‌گاه‌های شهر، اظهار کرد: در این بازدید که از محل‌های مشخص شده توسط کارشناسان سازمان جهت تبدیل به نخاله‌گاه انجام شد، تمامی محل‌ها مشخص شده مورد تایید فنی قرار گرفت و مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی برای تحویل زمین‌های مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع باید تمامی ارگان‌ها و اداره‌های مرتبط، همکاری‌های لازم را داشته باشند و با هماهنگی‌های انجام شده، در این خصوص قول مساعد داده شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: مقرر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص پتانسیل‌های موجود در معادن جنوب تبریز و مناطق بالادست اتوبان کسایی اقدام کرده و آنها را جهت بهره‌برداری به سازمان مدیریت پسماند تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اظهار کرد: با احداث نخاله‌گاه‌های متعدد در اقصی نقاط تبریز و ساماندهی خودروهای حمل پسماندهای ساختمانی و عمرانی، دیگر شاهد آلودگی‌های بصری ناشی از نخاله‌های ساختمانی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نخاله های ساختمانی سازمان مدیریت پسماند شهر تبریز شهرداری تبریز سازمان مدیریت نخاله گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر