Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رغیب مدیر مجموعه تفریحی باغ گل‌های استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   اظهارداشت:  با لغو سفر‌های داخلی وخارجی به استان اصفهان و محدودیت های وزارت بهداشت در بازگشایی اماکن تفریحی  میزان بازدید کنندگان مجموعه تفریحی و گردشگری با غ گل‌ها روزانه از ۳ هزار نفر به ۱۰۰ نفر رسیده است و میزان بازدید مردم از این مجموعه  در مقایسه با سال گذشته کاهش ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: کاهش شدید فروش بلیت و ورود افراد بازدید کننده باعث شده تا این مجموعه تا پایان سال جاری ۲ میلیارد تومان ضرر مالی داشته باشد.

مدیر مجموعه تفریحی باغ گل‌های استان اصفهان تاکید کرد: پس از اعلام وزارت بهداشت کشور مبنی بر بازگشایی مکان‌های مختلف با دریافت کد بهداشت و سلامت باغ گل‌های اصفهان پس از ۵ ماه تعطیلی بازگشایی شد و ضوابط بهداشتی لازم مانند ضو عفونی سطوح و بخش‌های مجموعه به صورت روزانه، فاصله گذاری اجتماعی، اجباری کردن ماسک برای بازدید کنندگان و عوامل اجرایی، و فروش حداکثری بلیت در آن انجام می‌شود.

رغیب اضافه کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و توقف چرخ گردشگری در اصفهان بیش از ده بخش مختلف مجموعه باغ گل‌ها تعطیل شدنند.

او ادامه داد: طبق مصوبه سیاست گذاری مسئولین مجموعه قرار است به زودی طرح گردشگری انلاین را برای تماشای مستقیم مردم از باغ گل‌ها به صورت زنده و مستقیم آن هم با پرداخت بلیت الکترونیکی به اجرا درآوریم.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغ گل های اصفهان فاصله گذاری اجتماعی مجموعه تفریحی وزارت بهداشت ویروس کرونا باغ گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت