Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد تنظیم بازار در گفتگو با خبرنگاران از بهبود تامین نهاده های دامی و وضعیت مناسب تولید مرغ در کشور خبر داد.

عباس قبادی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار و در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به سخنان امروز رهبری درباره وضعیت بازار جلسه ویژه ای با حضور اعضای اصلی برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این جلسه کالاهایی از جمله مواد پروتئینی و سایر اقلامی که در هفته های گذشته نوساناتی را تجربه کرده بود هم مورد بررسی ستاد قرار گرفتتد.
مجوز گمرک برای ترخیص کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی با اخذ تعهد
دبیر ستاد تنظیم بازار ادامه داد: با هماهنگی وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی به گمرک اجازه داده شد تا کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی را با اخذ تعهد از واحدهای واردکننده و پس از پرداخت عوارض قانونی تا حد ۹۰ درصد ترخیص کند تا کالاهای رسوبی وارد چرخه تولید و بازار شوند.
ترخیص ۲۵هزار تن از برنج های دپویی در ۲ روز گذشته
قبادی گفت: در دو روز گذشته ۲۵ هزار تن از برنج های دپویی با همین مصوبه جدید ترخیص شد و قطعا تاثیر بسیار زیادی در بحث کالاهای مصرفی کشور خواهد داشت.

برچسب ها: ستاد تنظیم بازار ، نهاده دامی ، ترخیص کالا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kdf

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار نهاده دامی ترخیص کالا ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن