Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران ماسوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به شرایط اقتصادی کشور در راستای حمایت از کشاورزان و دامداران تعابیری مانند «کشاورز کارت» اندیشیده است.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی مسئولیت اجرای این کار را بر عهده گرفته است، افزود: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی،کشاورزکارت را با هدف خرید نهاده های کشاورزی در  اختیار ذی‌نفعان بخش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان بیان کرد:  در اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده است؛ ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت‌هایی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

ماسوری با اشاره به اینکه این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان (محصولات استراتژیک کشاورزی) شارژ شده است، تصریح کرد:  کشاورز کارت  قابلیت استفاده در بیش از ۳۰۰۰ پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارمزد این تسهیلات  ١٢ درصد در سال است و چک‌های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای کشاورز کارت نخواهد شد. همچنین متقاضیان دریافت کشاورز کارت می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی استان لرستان کشاورز کود بانک کشاورزی کشاورز کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد