Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زارع در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه سال جاری تا ۱۲ آبان جمعاً ۳۵۴ بازرسی در خصوص توزیع و فروش روغن نباتی در شیراز انجام شده است افزود: ۷۷ مرکز ذخیره سازی روغن جامد در استان فاس وجود دارد که موجودی این مراکز طبق آخرین آمار ۱۵۲ تن روغن جامد است.

وی با یادآوری اینکه ۲۳۱ مرکز ذخیره سازی روغن مایع در استان وجود دارد افزود: آمار عملکرد این مراکز طبق آخرین آمار موجودی ۱۴۰۰ تن گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در ادامه افزود: یک مرکز ذخیره سازی روغن خام در فارس وجود دارد که آخرین موجودی آن دو هزار و ۲۶ تن گزارش شده است.

زارع با اشاره به کمبود روغن طی هفته‌های اخیر در استان یادآور شد: بازرسی‌های مستمر در خصوص کشف مراکز احتکار روغن مورد نیاز مردم و یا گران فروشی روغن انجام شده و تاکنون ۱۵ پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صمت فارس افزود: ۳۵۳ بازرسی در بازه زمانی ابتدای مهر تا ۱۲ آبان با تشکیل ۱۵ پرونده انجام شده است که ارزش ریالی آن معادل ۴ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۲۸۸ ریال گزارش شده است.

کد خبر 5063443

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی حمید زارع شیراز ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد

کشاورزیان گفت: در پی شناسایی و تشکیل پرونده برای ۱۲ مورد تصرف زمین توسط سودجویان، چهار هزار و ۴۶۸ هکتار منابع طبیعی شاهرود با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

وی به قانون تبصره یک ماده ۵۵ سازمان منابع طبیعی کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، منابع طبیعی مکلف است توسط ماموران حفاظتی خود به هنگام اطلاع از تصرف زمین‌های ملی، برای رفع تجاوز ورود کند.

کشاورزیان به اجرای مستقیم ۱۰ مورد رفع تصرف در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: سند هفت هزار و ۱۰۷ هکتار از زمین‌های ملی تصرف‌شده طی سال گذشته بدون تشکیل پرونده و پس از آزادسازی به نام دولت صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد