Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:10:51 GMT

آغاز عملیات دیوارچینی هبلکس هتل بزرگ پدیده

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۵۹۱۶

آغاز عملیات دیوارچینی هبلکس هتل بزرگ پدیده

همزمان با میلاد مسعود پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) عملیات دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل بزرگ پدیده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، معاون امور عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اعلام این خبر گفت: با هدف گذاری مدیریت جدید شرکت ابنیه و ساختمان پدیده مبنی بر تسریع و اجرای پروژه های زودبازده، اجرای عملیات عمرانی هتل بزرگ پدیده در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شیبانی افزود: هتل بزرگ پدیده که نصب اسکلت آن تا 32 طبقه اجرایی شده است در اولویت فعالیت های عمرانی قرار گرفت و امروز همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) اجرای عملیات عمرانی دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل را نیز آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 50تن اسکلت فلزی فقط در مهر ماه نصب شده و به محض برطرف شدن مشکل پیچ و مهره اقدامات مربوط به نصب نیز بیش از پیش تسریع می گردد افزود: دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی پروژه هتل از قبیل پارکینگ ها آغاز می شود و با سه برابر شدن نیروهای انسانی فعال در پروژه عملیات عمرانی هتل سرعت می یابد.

مهندس شیبانی تصریح کرد: اولویت دوم ما در هتل پدیده، اجرای عملیات عمرانی دیوارچینی هبلکس طبقات است که همزمان با آغاز دیوار چینی هبلکس سازه های جانبی، برنامه ریزی ها و زیرساخت های لازم برای برگزاری مناقصه این عملیات نیز انجام می شود تا پس از برگزاری و مشخص شدن پیمانکار، گام بعدی نیز اجرایی شود.

معاون امور عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اعلام اینکه 60  تا 70 نیروی انسانی متخصص اجرای دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل را برعهده دارند افزود: اولویت سوم ما در هتل پدیده، اجرای عایق حرارتی و آتش نشانی سازه فلزی هتل است که پس از برگزاری مناقصه مربوطه و مشخص شدن پیمانکار اجرایی خواهد شد. 

به گفته مهندس شیبانی دیوارچینی کل طبقات هتل پدیده برابر با 270هزار متر مربع است که به تدریج توسط پیمانکاران ذیصلاح اجرایی خواهد شد  و این پروژه نیز به موازات نصب اسکلت و بتن ریزی سقف ها ی‌ متال دک نیز اجرایی خواهند شد .

معاون عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در ادامه از اجرای عملیات عمرانی بلوک  یک تا ده مرکز خرید پدیده یاد کرد و گفت: اجرای عملیات عمرانی فودکورت ، سالن بولینگ و بیلیارد و سینما از اولویت های تعریف شده در این بخش است و پیمانکار بخش مذکور، با حدود ۱۰۰ نفر نیروی متخصص در جبهه های مشخص شده مشغول کار می باشد.

وی افزود: اصلاح عایق سازی پشت بام با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان از جمله برنامه های در دستور کار پیمانکار است و می بایست تمامی ایرادات و نواقص رفع شود.

وی همچنین در خصوص اجرای عملیات عمرانی پست اصلی برق نیز خبر داد و اظهار داشت: پست اصلی برق رسانی به پروژه در حال اجرا است و از امروز با افزایش نیروهای اجرایی در این پروژه، اجرای عملیات عمرانی و برقی در این پروژه را نیز تسریع می بخشیم تا انشالله بتوانیم هرچه سریعتر پروژه ها را به نتیجه مطلوب برسانیم و رضایت سهامداران محترم محقق نماییم .

 

 

@padideco

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدیده اجرای عملیات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود