Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بررسی نقشه انتخاباتی پایگاه اینترنتی فاکس نیوز نشان می‌دهد تا این لحظه جو بایدن با 61,491,856 رای مردمی توانسته است 237 رای الکترال را از آن خود کند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، بررسی نقشه انتخاباتی پایگاه اینترنتی فاکس نیوز نشان می‌دهد تا این لحظه جو بایدن با 61,491,856 رای مردمی توانسته است 237 رای الکترال را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ نیز با 60,073,265 رای مردمی، 210 رای الکترال کسب کرده است.
بررسی این نقشه نشان می‌دهد به جز ایالت الاسکا که شمارش آراء هنوز در آن شروع نشده است - و فقط سه رای الکترال دارد - در ایالت‌هایی که هیچ شبکه و رسانه‌ای تکلیف برنده نهایی آن‌ها را مشخص نکرده، دونالد ترامپ در هفت ایالت پیشتاز است.
ترامپ در جورجیا (با 16 رای الکترال)، کارولینای شمالی (با 15 رای الکترال)، پنسیلوانیا (با 20 رای الکترال)، میشیگان (با 16 رای الکترال)، ویسکانسین (با 10 رای الکترال)، مینه سوتا (با 3 رای الکترال) و نوادا (با 6 رای الکترال) پیشتاز است که اگر پیشتازی وی به قطعیت برسد، می‌تواند در مجموع بیش از 80 رای الکترال دیگر را به سبد خود واریز کند و مجموع آرای الکترال خود را به بیش از عدد 270 برساند.
این درحالی است که جو باید هرچند 237 رای الکترال دارد، اما تقریبا امید چندانی به افزایش آرای الکترال خود ندارد.

بایدن : فکر می کنم پیروز نهایی خواهم بود
جو بایدن گفت ما فکر می کنیم که برنده نهایی خواهیم بود.
بایدن : فکر می کنم پیروز نهایی خواهم بودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، جو بایدن در سخنرانی خود گفت: ما فکر می‌کنیم که برنده نهایی خواهیم بود.
بایدن درحالیکه هنوز شمارش آرا ادامه دارد در حال سخنرانی است. این اتفاقی کم سابقه است.

بایدن: هواداران صبور باشند
بایدن پیش از پایان شمارش آرا سخنرانی کرد، او هوادارانش را به شکیبایی دعوت کرد، این نخستین بار است که یک نامزد ریاست‌جمهوری در چنین مرحله‌ای از شمارش آرا سخنرانی می‌کند.
جو بایدن با ابراز خوش‌بینی درباره پیروزی در ایالت‌های آریزونا، پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان، از هوادارانش خواست صبور باشند.
وی افزود: «ما حتی در ایالت جورجیا هم که در آن انتظار چندانی نداشتیم، در حال رقابت هستیم.»

ترامپ : تلاش می کنند انتخابات را سرقت کنند
دونالد ترامپ اعلام کرد تلاش می‌کنند انتخابات را سرقت کنند هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.
دونالد ترامپ اعلام کرد: تلاش می‌کنند انتخابات را سرقت کنند هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.

دعوای حقوقی نامزدهای انتخابات آمریکا بالا می گیرد
هنوز آرا در حال شمارش است، بایدن در اقدامی بی سابقه بعنوان نامزد می‌گوید فکر می کنم در مسیر پیروزی هستیم.
هنوز آرا در حال شمارش است، بایدن در اقدامی بی سابقه بعنوان نامزد می‌گوید فکر میکنم در مسیر پیروزی هستیم.
ترامپ هم نوشته است: تلاش می‌کنند انتخابات را سرقت کنند هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.
دعوا سر پنسیلوانیاست. این یعنی دعوای حقوقی بالا می‌گیرد.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا رای الکترال شمارش آرا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید