Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:45:52 GMT

شرکت گاز در محور روستای قنات عملیات گازرسانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۶۰۱۲

شرکت گاز در محور روستای قنات عملیات گازرسانی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیگیری‌های خبرنگار مهر در خصوص آسفالت ۸۰۰ متر جاده روستایی قنات در شهرستان سپیدان استان فارس که منجر به تهیه چند گزارش و گفتگو با نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان سپیدان و فرماندار این منطقه و اهالی این روستا شد، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی یک جوابیه مدعی شده که این جاده به دلیل عملیات گاز رسانی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جوابیه آمده بود: به استحضار می‌رساند راه آنتنی روستای مذکور به طول ۸/. کیلومتر تحت عنوان محور قنات، -سور طهماسب (طول کسیر مسیر ۳.۲ کیلومتر) از محل اعتبارات استانی تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد به دلیل عملیات گازرسانی در محدوده حریم راه متوقف گردیده است که مراتب به اداره یاد شده جهت تعیین وضعیت قرارداد مذکور اعلام شده است.

مزید استحضار با عنایت به قانون ششم توسعه مبنی بر بهسازی و آسفالت جاده‌های روستاهای بالای ۲۰ خانوار صرفاً نگهداری دوره‌ای از راه روستایی قنات سور (۱۳ خانوار بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران) توسط ماشین آلات راهداری صورت می‌گیرد.

شرکت گاز: پروژه‌ای نداریم

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس با تکذیب این موضوع گفت: عملیات گاز رسانی به روستاهای سپیدان و روستای قنات در سال گذشته به اتمام رسیده است.

محمود قهرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: عملیات گاز رسانی و انشعاب در این روستا در سال گذشته به اتمام رسید و نصب علمک گاز و کنتور نیز انجام شده است.

قهرمانی یادآور شد: خانوارهای این روستا هم اکنون از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و هیچگونه عملیاتی در این منطقه از سوی شرکت گاز در حال انجام نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز خاطر نشان کرد: به جز مواردی از قبیل احداث منزلی جدید در روستا که نیازمند لوله کشی از انشعاب داخلی داشته باشد عملیات گاز کشی در سطح وسیع که نیازمند توقف فعالیت‌های همانند راهسازی شود در این روستا وجود ندارد.

به گزارش مهر، هنوز معلوم نیست که پروژه راهسازی در محور این روستا به چه علت دنبال نمی‌شود، از سویی راهداری معتقد است پروژه زیر نظر راه و شهرسازی دنبال می شده و علت توقف آن نیز عملیات گازرسانی است. مشکلات مردم منطقه در گرو پاس کاری ادارات شده و هنوز هم معلوم نیست چه کسی باید پاسخگوی اجرایی نشدن کامل پروژه باشد.

کد خبر 5063439

منبع: مهر

کلیدواژه: روستای قنات گازرسانی روستایی راه روستایی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام عملیات گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن