Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:27:22 GMT

بازار شهر آجین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۶۲۱۷

بازار شهر آجین تعطیل شد

ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از تعطیلی بازار شهر آجین خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: به استناد مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و در راستای اعمال محدودیت های جدید و به منظور حفظ سلامت شهروندان شهر آجین به همت شهردار و کارکنان شهرداری آجین از روز گذشته بازار این شهر تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از شهروندان آجین و اهالی روستاهای تابعه بخش پیرسلمان درخواست داریم  به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده و صیانت از حقوق شهروندی از حضور و شرکت در مراسم های تجمعی عروسی، عزا، چهارمین هفته و حضور در آرامستان ها و... پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: به استناد مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا تیم بازرسی صیانت از حقوق شهروندی در راستای بازدید و سرکشی از ادارات، واحدهای صنفی، آموزشی، خدماتی، دهیاری های بخش پیرسلمان در شهر آجین و روستاهای بخش پیرسلمان تشکیل شد و  به منظور نظارت، بررسی و چگونگی اجرای شیوه نامه بهداشتی و ارائه گزارش های مستمر به متولیان امر درجهت حفظ جان و سلامت شهروندان و اهالی روستاهای بخش معرفی شده است.

فیروزبخت با بیان اینکه شهروندان شهر آجین و اهالی روستاهای بخش پیرسلمان با داشتن فرهنگ غنی  همکاری و اهتمام ویژه ای را در رعایت شیوه نامه های بهداشتی دارند، گفت: مهمترین شاکله پیشگیری از انتشار ویروس کرونا عدم شرکت در مراسم های تجمعی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا بازار تعطيلي بخش پیرسلمان شهر آجین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد