Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجمع بیش از ۵ نفر را ممنوع دانست و تاکید کرد: قاطعانه با سهل انگاران سلامت مردم برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: در راستای حفظ سلامتی مردم در استان سه اکیپ به شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد اعزام شد که وضعیت بیمارستان‌های کرونایی و دیگر زیرساخت‌های لازم بهداشتی را بررسی کنند و در جریان چگونگی زیرساخت‌ها و امکانات لازم در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سفر یک‌روزه به گچساران از وضعیت بیمارستان‌های گچساران بازدید کردیم، از لحاظ سخت افزاری در این شهرستان شرایط خوبی داریم و بیمارستان نرگسی گچساران بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و باید هرچه سریعتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کلانتری در ادامه از خرید 80 درصدی تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران خبر داد و افزود: علاوه بر بیمارستان نرگسی گچساران باید بیمارستان بهمئی نیز  با تمام تلاش راه اندازی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به عبور میزان بستری‌های از عدد 400 به این نتیجه می‌رسیم، که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کافی نیست و مردم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

وضعیت استان سمنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا نگران‌کننده استکرج| ماسک‌های آلوده‌ای که در معابر شهری رها می‌شود/ زباله‌گردها در صدر خطر ابتلا به کرونا +تصاویررئیس کمیسیون بهداشت: شرایط شیوع کرونا نگران کننده است/دولت در استان‌های محروم ماسک رایگان توزیع کند

کلانتری یادآور شد: با توجه به آمار مبتلایان و موارد مثبت کرونایی در دو تا 4 هفته آینده شاهد مرگ و میر بیشتر شهروندان هستیم و از مردم تقاضا داریم که در خود مراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مشارکت و دقت لازم را داشته باشند.

وی عدم حضور در اجتماعات را بهترین راه مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: در هر مکانی نباید حضور بیش از پنج نفر آنهم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشیم و با کسانی که با سهل انگاری سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی از راه اندازی رادیو سلامت در استان خبر داد و افزود: با راه اندازی رادیو سلامت مردم در ساعات خاص می‌توانند سوالات و ابهامات خود را جویا شوند و داروخانه‌هایی که هر عدد ماسک را بیش از قیمت 1300 تومان به فروش برساند، دچار تخلف شده و جریمه می‌شوند.

کلانتری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و میلاد امام صادق علیه‌السلام، اظهار داشت: ما باید در مقابل دشمنان دین اسلام و دشمنان راه راستین اسلام ناب محمدی، باید قاطع، متحد، و مقتدر باشیم، و با هم باید  در راه دینداری مهربان، صمیمی، همراه و دوست باشیم.

وی افزود: با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: سعی کنیم از اختلافات کوچک و طایفه‌ای دست برداریم و با تکیه بر دستورات قرآن کریم در راستای حفظ سلامتی مردم گام برداریم.

کلانتری در ادامه با تبریک روز سیزدهم آبان ماه، به انتخابات آمریکا گریزی زد و افزود: مطابق سخنان مدبرانه رهبر انقلاب نتیجه انتخابات آمریکا هر چه باشد برای ما مهم نیست.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است