Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی صبح امروز در مراسم آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان ابهر با تاکید بر ادامه پویش امید و همدلی در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر اظهار کرد: در توزیع کمک‌ها کرامت انسانی نیازمندان و محرومان جامعه رعایت شود.

امام جمعه ابهر افزود: در اجرای طرح‌ها و رزمایش‌های مختلف به منظور کمک افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است و باید مد نظر همه عاملان اجرای این طرح‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه در شهرستان با شیوع کرونا دچار مشکلات زیادی در معیشت زندگی شدند، تصریح کرد: با همراهی خوب مردم و یاری مسؤولان رزمایش امید و همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرستان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی به خوبی اجرا شده و در این زمینه نیز خیرین و مردم ولایت مدار، در کل کشور به خوبی درخشیده‌اند.

رحیمی با تاکید بر ادامه کمک‌های مومنانه و ضرورت توجه مردم و مسؤولان برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان جامعه، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بر ادامه روند کمک‌های مومنانه تاکید کردند و بر همه ما لازم است که در این طرح خداپسندانه در حد توان خود مشارکت داشته باشیم.

امام جمعه ابهر با تقدیر از همه‌ خیرین به ویژه علی رضا یوسفی مسؤول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) با تاکید بر حضور مستمر و فعالیت دستگاه‌ها و بنیادهای خیریه و نیکوکاران در زمینه کمک به نیازمندان با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا دارند و لازم است که رسانه‌ها در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

در این مراسم علی‌رضا یوسفی مسؤول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) گزارشی را ارائه کرد و گفت: با همت و تلاش جوان‌های بسیجی شهرستان ابهر در مرحله اول ۱۱۳ بسته معیشتی در مرحله دوم ۲۰۰ بسته معیشتی و در مرحله سوم که امروز شاهد آن هستیم ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به خانواده‌های آسیب دیده کرونا اهدا خواهد شد.

یوسفی با تقدیر از تک تک خیرین شهرستان ابهر هزینه ۵۰۰ بسته معیشتی را ۱۵۰میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همه وظیفه داریم فقط براساس دستورات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا امام جمعه کرامت انسانی حضرت زینب امام جمعه ابهر بسته معیشتی آسیب دیده کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است