Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@15:31:30 GMT

پشت پرده ماجرای سیدحسین حسینی و پزشکان استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۱۲۴

پشت پرده ماجرای سیدحسین حسینی و پزشکان استقلال

رویداد۲۴ حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در چند روز اخیر سوژه داغ هواداران آبی و همچنین رسانه‌ها بود بالاخره بعد از مدت‌ها سکوت خودش را در خصوص اتفاقات دیدار مقابل پاختاکور و آسیب دیدگی‌اش در این بازی شکست.

حسینی در این پست اینستاگرامی مدعی شده که پیش از بازی دچار آسیب‌دیدگی بوده و با تجویز پزشکان و زدن شش آمپول در دنده‌اش در این دیدار بازی کرده و حتی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شده قرار بوده در صورت پیروزی استقلال در آن دیدار کادر پزشکی وقت آبی‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کند که این بازیکن با وجود آسیب‌دیدگی به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از اتفاقات آن بازی و درگیری‌هایی که حتی در فرودگاه دوحه قطر پیش آمده و منجر به جدایی دکتر نوروزی و دکتر ستوده از مجموعه آبی‌ها شد پیگیری‌ها نشان می‌دهد آنقدرها که حسینی در این پست اینستاگرامی مطالبی را عنوان کرده درست نیست.

بیشتر بخوانید: افشاگری دروازه‌بان استقلال علیه کادر پزشکی

ظاهرا دروازه‌بان جوان استقلال خیلی تمایل به حضور در این دیدار آن هم به واسطه اینکه در نبود وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست، داشته است و به همین دلیل با اصرار به تیم پزشکی خواهان حضور در آن دیدار می‌شود.

حسینی در نیمه اول چندین واکنش خوب را داشت و در بین دو نیمه باز هم کادر پزشکی از وی می‌خواهد اگر  آسیب‌دیدگی دارد اعلام کنند اما باز هم دروازه‌بان آبی‌ها اصرار به حضور در میدان دارد اما پس از اینکه در جریان گل پاختاکور اشتباه تاثیرگذاری داشت اعلام کرد با وجود آسیب دیدگی به میدان رفته است اما شواهد نشان می‌دهد گلی که حسینی در این بازی خورد از یک سمت دیگر بوده و ربطی به آسیب دیدگی وی نداشته است.

با وجود همه این تفاسیر کادر پزشکی استقلال بعد از نزدیک به 25 سال حضور در این تیم به خاطر اختلافات و دلخوری‌های موجود در این تیم جدا شدند و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در این خصوص ضرر زیادی را خواهد کرد.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال ویلموتس کادر پزشکی آسیب دیدگی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است. 

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است