Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره اوقاف کاشان ضمن اشاره به عدم امکان زیارت اهل قبور در روزهای پایانی هفته در بقاع متبرکه گفت: شهروندان با خادمان بقاع متبرکه همکاری کنند. - اخبار استانها -

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بسته بودن درب ضریح‌های مطهر بقاع متبرکه با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت زائران و قطع زنجیره انتقال این تصمیم بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا اتخاذ شده است و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وجود این محدودیت، محدودیت‌های دیگری نیز اعمال شده است، افرود: به دلیل تجمع شهروندان در روزهای پایانی هفته در بقاع متبرکه به منظور زیارت اهل قبور به دلیل حفظ سلامت آنان و کاهش شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا زیارت اهل قبور در بقاع متبرکه محدود شود.

امکان زیارت اهل قبور در بقاع متبرکه کاشان وجود ندارد/لغو مراسمات مذهبی ایام پایانی ماه صفراز گوشه و کنار اصفهان| فرصت زیارت اهل قبور ‌در آرامستان باغ رضوان مهیا شد / هشدار پلیس به رانندگان برای مخدوش کردن پلاک خودرونماز عید فطر در بقاع متبرکه کاشان اقامه نمی‌شود/امکان زیارت اهل قبور در امامزادگان میسر نیست

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه امکان زیارت اهل قبور در روزهای پایانی هفته واقع در بقاع وجود ندارد، ابراز داشت: لازم است تا شهروندان به این موضوع توجه کرده و از حضور در بقاع متبرکه در روزهای پایانی هفته به دلیل زیارت اهل قبور خودداری کنند و با خادمان خود در بقاع متبرکه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه این تصمیمات در راستای حفظ سلامت زائران و شهروندان اتخاذ شده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا لازم است تا شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر قرار دهند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال باشیم.

انتهای پیام/801/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزهای پایانی هفته شیوع ویروس کرونا بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد