Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور در نشست ساماندهی متکدیان  که با حضور اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به تغییر فصل در سطح شهر تعدادی متکدی غیربومی و اتباع خارجه مشاهده می‌شود.

 وی ادامه داد: بیشتر متکدیان شهر گچساران از استان‌های مجاور و حتی کشورهایی مانند پاکستان هستند که فضای شهر را آلوده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرماندار گچساران گفت: این متکدیان بیشتر در جایگا‌ه‌های سوخت، چهارراه‌ها، میدان‌های شهر و  در سطح بازار مشاهده شده که چهره شهر را نازیبا کرده است.

 سجادپور ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا و قرار گرفتن شهرستان گچساران در 46شهرستان بحرانی کشور در زمینه کرونا حضور چنین افرادی در شهر خطرناک است چرا که امکان انتقال هرچه بیشتر ویروس است.

معاون فرماندار گچساران در ادامه خواستار جلوگیری از ورود متکدی به داخل ادرات شد، گفت: در صورت مشاهده مراتب را به بهزیستی و نیروی انتظامی گزارش دهند.

وی  همچنین خواستار جلوگیری از حضور متکدیان در جایگاههای سوخت شد و افزود: چنانچه متکدی در این مکان های تجمع کردند مراتب را با تلفن گویای 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی و نیروی انتظامی  گزارش داده شود.

معاون فرماندار گچساران عنوان کرد:  متکدیانی بومی که به‌دلیل مشکلات شدید مالی مجبور به تکدی‌گری هستند نهادهای حمایتی ضمن بررسی  وضعیت متکدیان نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی  و هلال احمر  آین افراد را مورد حمایت قرار  دهند.

سجادپور در ادامه خواستار ارائه آموزش  در جهت ایجاد اشتغال برای این گونه افراد شد.

معاون فرماندار گچساران از تکدی‌گری به عنوان یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی نام برد که چهره فرهنگی شهر را مخدوش می‌کند و تصریح کرد: جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان به ‌ویژه اتباع خارجی متکدی و غیربومی بایستی به صورت ضربتی انجام شود.

وی با بیان اینکه گچساران نیازمند طرحی جامع در مورد جمع‌آوری و سازماندهی متکدیان دارد، خاطرنشان کرد: ساماندهی و برخورد با متکدیان باید به صورت مستمر از طرف دستگاه‌های مسئول  برنامه‌ریزی و اقدام شود.

سجادپور افزود: به‌ یقین اگر دستگاه‌ها و نهادهای مسوول به وظایف قانونی خود به موقع عمل کنند، بسیاری از معضلات اجتماعی را شاهد نخواهیم بود.

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: متکدیان ساماندهی گچساران نیروی انتظامی معاون فرماندار گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی