Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف جعفری صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح آزمایشی بازگشایی اصناف گروه شغلی ۲ بیان داشت: در راستای اجرای این طرح (فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه) بیش از ۷۰ درصد از واحدهای صنفی کرمان همکاری داشتند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با جانشین ستاد کرونای استان مصوبه فعالیت اصناف تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر برای روزهای آینده تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: در صورتی این طرح به صورت دائمی تداوم پیدا می‌کند که اصناف به ساعت اعلام شده توسط ستاد توجه کنند ضمن اینکه در صورت عدم رعایت و بی توجهی تعطیلی اجباری برای تمام ساعات روز از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود.

جعفری تصریح کرد: متأسفانه تعدادی از واحدهای صنفی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبانماه به طرح بازگشایی موقت که تا ساعت ۴ و ۳۰ بعد از ظهر بود بی توجهی کردند و بعد از ساعت اعلام شده فعالیت داشتند که توسط گشت‌های بازرسی تعطیل و پلمب شدند.

وی گفت: با توجه به تمدید مصوبه توسط ستاد، از اعضای اتحادیه درخواست دارم برای تداوم این طرح به اعضای خود تاکید کنند که حتماً محدودیت‌های اعلام شده (۴ و ۳۰ دقیقه عصر) را رعایت کنند تا شاهد تعطیلی کلی نباشیم.

جعفری یادآور شد: از همکاری و پیگیری‌های مستمر رؤسا و اعضای هیأت مدیره اتحادیه‌ها در راستای نظارت و اطلاع‌رسانی بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا تشکر می‌کنم و امیدوارم که با همکاری هم به زودی شاهد قطع زنجیره کرونا در استان باشیم.

کد خبر 5063530

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف بازرسی اصناف ستاد ملی مقابله با کرونا یوسف جعفری اتاق اصناف کرمان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد