Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: کنترل و نظارت بر ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به ایلام توسط تیم‌های مستقر به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۳۸۶ خودرو ناقض طرح ممنوعیت تردد در جاده‌های ایلام اعمال قانون شده‌اند. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: با توجه به وضعیت "سیاه" در مرکز استان و فوق بحران در شهرستان‌های "ایوان" و "دره‌شهر" ستاد کرونا استانی علاوه بر طرح کشوری ممنوعیت سفر به 25 استان که ایلام نیز در ردیف این 25 استان قرار دارد، سفر و تردد به شهرستان‌های "ایوان و دره‌شهر" نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای تصمیمات اتخاذشده در جلسات ستاد ملی و استانی کرونا، عوامل پلیس راه استان ایلام با استقرار تیم‌های ثابت و سیار و استفاده از سیستم مانیتورینگ نظارت جاده‌ای بر ممنوعیت تردد و سفر خودروهای غیربومی بین استانی و درون استانی نظارت کامل دارند.

ممنوعیت تردد خودروها در سنندج به روایت تصویر رفع ممنوعیت تردد روزانه 4000 نفر از مرز باشماق به سمت سلیمانیه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کرمان؛ از تشدید بازرسی‌ها تا ممنوعیت تردد به مناطق ییلاقی

وی افزود: تاکنون 386 دستگاه خودرو ناقض این ممنوعیت مورد اعمال قانون و جریمه 5 میلیون ریالی قرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام به کنترل ورودی‌های استان ایلام اشاره کرد و افزود: استقرار عوامل پلیس راه در محور "اندیمشک به دهلران، پلدختر به دره‌شهر، اسلام‌آباد به ایوان و اسلام‌آباد به حمیل و ایلام برای کنترل و نظارت بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به ایلام توسط تیم‌های مستقر به‌صورت 24 ساعته انجام می‌شود.

همتی‌زاده استقرار تیم‌های ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان ایلام را با هدف انجام مصوبات در زمینه ارتقای ضریب سلامت شهروندان دانست و گفت: اعمال قانون نیز در همین راستا انجام می شود و آنچه برای عوامل پلیس دارای اهمیت است ارتقای سطح سلامت مردم و تلاش در جهت کاهش ابتلای شهروندان به این ویروس خبیثه است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطر نشان کرد: تردد خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و خودروهای حامل کالاهای اساسی در تمام محورهای مواصلاتی بلامانع است.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راه استان ایلام ممنوعیت تردد اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا هنوز در حال تصمیم‌گیری برای محدود کردن کمک‌های نظامی خود به یکی از این ۵ یگان نظامی است که ناقض حقوق بشر تشیخص داده شده‌اند.

به گزارش فارس، با وجود این، آمریکا تلاش کرده با دلیل‌تراشی از انجام اقدامات عملی علیه این یگان‌ها خودداری کند. وانت پاتل روز دوشنبه گفت که از میان این یگان‌ها ۴ یگان «اقدامات خودشان را به نحو موثری اصلاح کرده‌اند.»

وی علاوه بر این مدعی شده که تمامی اقدامات ناقض حقوق بشر قبل از ۷ اکتبر انجام شده‌اند و این یگان‌ها در غزه حقوق بشر را نقض نکرده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این گفته که کاخ سفید در حال تماس و رایزنی با اسرائیل است.

تحلیلگران می‌گویند دولت آمریکا در طول جنگ غزه به جای انجام اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل به انجام اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه این رژیم روی آورده است.

در بیش از ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده و با جلوگیری از آتش‌بس، ارسال سلاح و تلاش‌های دیپلماتیک از اتمام این جنگ جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور