Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله کُناری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیاری از افرادی که به قصد بندرعباس آمده بودند زمانی که متوجه شدند محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامتی خودشان برقرار شده همکاری کرده و به مبدا بازگشتند.

وی ادامه داد: مردم بندرعباس نیز با ماندن درخانه به یاری مسوولان برای کنترل همه‌گیری بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن آمدند که از آنها سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرعباس اضافه کرد:‌ امید می‌رود با این همکاری خوب و مناسبی که شکل گرفته بتوان از شیوع بیشتر این بیماری و ویروس عامل آن جلوگیری کرد.

منحنی کرونا در هرمزگان رو به بالا است

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به خبرنگار ایرنا گفت: منحنی کرونا و تعداد بیماران بستری و افراد با حال وخیم طی یک هفته گذشته در هرمزگان رو به افزایش است.

دکتر فاطمه نوروزیان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته دو نفر دیگر بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست دادند و شمار فوتی های کرونا در استان به ۸۴۶ نفر رسید.

جدال مرگ و زندگی ۲۱ بیمار کرونایی در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی بستری در استان گفت: اکنون ۱۹۸ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند .

نوروزیان بیان داشت: از شمار افراد بستری ۵۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که متاسفانه حال ۲۱ نفر از آنها بسیار وخیم بوده و این بیماران در جدال مرگ و زندگی می باشند.

وی تصریح کرد: بالا رفتن میزان مرگ و میر مبتلایان به کرونا در این استان در چند روز گذشته نتیجه رفتارهای سه تا چهار هفته گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.

این مقام مسوول ابراز داشت: با این گستره از شیوع بیماری که شاهد آن هستیم هیچ گروهی مصون از ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا نیست و از همین رو رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و همچنین حفظ فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم و حیاتی است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان بندرعباس کرونا ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی