Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:12:20 GMT

بازیگر نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۳۹۳

بازیگر نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شد

در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده ۸۰ در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.

به گزارش مشرق،«مصطفی علمی فرد» تهیه کننده سریال «شهید شهریاری»  گفت: تقریبا نزدیک به ۳۰۰ دقیقه از سریال را مقابل دوربین بردیم و حدود دو هفته است که از زنجان به تهران آمدیم و در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستیم و بخش های مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ را ضبط می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخش های مربوط به زنجان که برمی گشت به کودکی،‌ نوجوانی و بخشی از جوانی شهید شهریاری به پایان رسید و هفته آینده نیز تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز خواهیم کرد و یک ماه در آنجا مشغول خواهیم بود.

علمی فرد با اشاره به تصویربرداری در شهرهای دیگر ایران نیز گفت: به این دلیل که فیلم نامه در حال بازنویسی است، هنوز شهر مورد نظر مشخص نیست اما قطعا دو یا سه شهر دیگر مثل شیراز و ... نیز از لوکیشن های ما خواهند بود.

این تهیه کننده همچنین افزود: در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده ۸۰ در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.

وی درباره بازیگران جدیدی که قرار است در این سریال بازی کنند، بیان داشت: تعدادی بازیگران جدید داریم که قرار است به سریال افزوده شوند و بازی شان بزودی شروع می شود. سپیده خداوردی در نقش خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می کنند که هنوز بازی شان شروع نشده است.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا برای انتخاب بازیگر نقش شهید و همسرشان با خانواده این شهید مشورت کردید؟ و تائیدیه گرفتید؟ گفت: بله این کار را کردیم اما نکته مهمی که وجود داشت این بود که این بازیگران بیشتر در نقش های مثبت بازی کرده باشند،‌علاوه بر این نزدیکی چهره،‌ نوع بازی و البته رضایت همسر شهید نیز برایمان مهم بود که با توافق همدیگر توانستیم به این جمع بندی برسیم.

بیشتر بخوانید:

یک اشتباه راهبردی در سریال «خانه امن» ؛ آیا جمهوری اسلامی متهمان را در خارج از کشور ترور می‌کند؟!

وی درباره قطعی شدن نام این سریال نیز بیان داشت: تا به حال نام های «میراث مجید» و «صبح آخرین روز» به طور موقت روی سریال گذاشته شده است اما هنوز نام قطعی آن مشخص نیست و ترجیحمان بر این است که سریال «شهید شهریاری» نام برده شود.

نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

 این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای بروی آنتن خواهد رفت و داستان آن از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و بازیگران بومی زنجان در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.حسین تبریزی کارگردانی این سریال را به عهده دارد. نویسنده حسن عطارها و فاطمه حیدری است و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان تولید می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ زهرا سعیدی سازمان انرژی اتمی شهید شهریاری دانشگاه شهید بهشتی افسانه ناصری سپیده خداوردی اردشیر رستمی سیروس همتی رژیم صهیونیستی شهرام عبدلی میرطاهر مظلومی حسین تبریزی مهران رجبی هالیوود شهرک سینمایی غزالی اتابک نادری کاوه خداشناس شهید دکتر مجید شهریاری شهید شهریاری مهران رجبی سیروس همتی بازی شان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت