Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حمیدی فرماندار گرگان در رابطه با آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های توسکستان گفت: آتش همچنان در جنگل‌های توسکستان تحت کنترل نیرو‌های امدادی قرار دارد.
او افزود: حدود ٨٠ نفر از نیرو‌های زبده منابع طبیعی، محیط زیست و بسیج مردمی از شب گذشته در منطقه بیتوته کرده اند و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدی گفت: از صبح امروز نیرو‌های تازه نفس به منطقه اعزام شدند.

فرماندار گرگان گفت: در ادامه عملیات اطفاء حریق یک دستگاه بالگرد هلی برد، برای انتقال نیرو‌های امدادی و تجهیزات به محل اعزام شد.

حمیدی گفت: به دلیل وجود کُنده‌های خشک در ارتفاعات شیبدار توسکستان، هر لحظه امکان شعله ور شدن آتش در مکان‌های صعب العبور وجود دارد.   اعزام بالگرد وزارت دفاع به گلستان برای کمک به اطفای حریق در جنگل توسکستان   معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: بعد از سیل آق قلا و زلزله رامیان سپاه برای اطفای حریق جنگل توسکستان هم به میدان آمد.
او افزود: با شعله ور شدن دوباره آتش جنگل‌های توسکستان گرگان یک فروند بالگرد اطفای حریق نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان اعزام شده و از دو روز گذشته در حال امدادرسانی است.   انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی توسکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ