Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:52:28 GMT

پیمان بابایی به ماشین سازی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۸۰۶

پیمان بابایی به ماشین سازی پیوست

مهاجم فصل گذشته سومقاییت به تیم ماشین سازی تبریز پیوست.

به گزارش ورزش سه، پیمان بابایی فصل گذشته با قرارداد قرضی از ماشین‌سازی تبریز به سومقاییت آذربایجان انتقال و با پایان این قرارداد به ماشین سازی تبریز بازگشت. 

 

پیمان بابایی که موفق شد فصل گذشته بعنوان آقای گل لیگ برتر آذربایجان را کسب کند دو فصل دیگر با ماشین سازی تبریز قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بسیاری اعتقاد داشتند که پیمان بابایی راهی تراکتور یا تیم مدعی دیگری خواهد شد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

نقل و انتقالات 1399 ماشین سازی تبریز پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 ماشین سازی تبریز پیمان بابایی ماشین سازی تبریز پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه

مدیر سامانه خودنویس از ثبت‌نام ۲۵۵ هزار متقاضی در این سامانه خبر داد و گفت: از خرداد امسال امکان ثبت قرارداد خرید و فروش در سامانه خودنویس فراهم می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی یادآور شد: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

وی با بیان این‌که طبق آخرین آمار بیش از 255 هزار و 511 متقاضی در سامانه خودنویس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در این سامانه از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وی افزود: سامانه خودنویس از خرداد 1402 در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد.

مدیر سامانه خودنویس اضافه کرد: 21 بهمن سال گذشته دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) قطع شد. در زمان حاضر مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود