Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:27:47 GMT

ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین برق از آذر ماه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۸۵۵

ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین برق از آذر ماه

مهدوی نیا گفت : تصمیم شرکت توانیر بر این است که بااستفاده از ظرفیت شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، نزدیک به صد درصد خدمات مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، عبدالوحید مهدوی نیا سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان درنشست مدیران عامل شرکت های توزیع برق جنوب شرق کشور که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد، گفت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ازسال گذشته ازطریق مشارکت دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات به مشترکین برق مراجعات حضوری به امورها را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تصمیم شرکت توانیر بر این است که بااستفاده از ظرفیت شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، نزدیک به صد درصد خدمات مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تاکید براینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در امورها ندارند،عنوان کرد: اموربرق شمال غرب کرمان از ۱۵ مهرماه به عنوان پایلوت خدمات میزالکترونیکی و خدمات غیرحضوری انتخاب شده است و خوشبختانه دراین مدت کوتاه با استقبال عموم مواجه شده است.

مهدوی نیا افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از ۴۰ خدمت نظیر درخواست انشعاب، درخواست افزایش قدرت ، درخواست کاهش قدرت ، درخواست تفکیک، درخواست ادغام، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب، جمع آوری دایم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر نام مشترک، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات ، درخواست تغییر تعرفه، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست تسویه حساب، محاسبه صورتحساب براساس خود اظهاری، سوابق پرداخت مشترک، سوابق مصرف، صورتحساب مشترک بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران یا سایت شرکت به نشانی www. Nked.co.irقابل انجام و پیگیری است.

وی ادامه داد: مشترکین جدید می توانند ازاین پس کلیه درخواست های خودرا از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان «برق من» قابل دانلود از کافه بازار می باشد، ثبت و کد رهگیری دریافت کنند .

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تصریح کرد:  مشترکین با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها، تقاضاهای خود را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

مهدوی نیا خاطرنشان کرد: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می شود که با این کد رهگیری مشترک می تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کارها مطلع و همچنین در هرمرحله، مشترکان از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.

وی توصیه کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران(برق من) در گوشی های همراه خود ، خدمات مورد نیاز را دریافت و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کد رهگیری مهدوی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی