Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، هم‌زمان با برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، کارگاه‌های آموزشی این رویداد علمی ورزش کشور به مدت چهار روز به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، در روز اول این رویداد،(دوشنبه 19  آبان ماه) کارگاه آموزشی با عنوان" نکاتی پیرامون گردشگری ورزشی " توسط "پروفسور کلاد سابری" از ساعت 13 الی 15 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوم همایش(سه‌شنبه 20 آبان ماه) سه کارگاه آموزشی با عناوین "تمرینات مقاومتی  برای ورزشکاران زن " توسط پروفسور تراویس تریپلت"، رئیس انجمن ملی  بدنسازی آمریکا   NSCA،از ساعت 8 الی 10 صبح، کارگاه آموزشی " تغذیه، حلقه مفقوده ورزشکار" توسط پروفسور نانسی کلارک متخصص سرشناس تغذیه ورزشی از ساعت 10:30 الی 12:30، کارگاه آموزشی " ابزارهای جدید در ارزیابی وضعیت بدنی توسط دکتر هادی صمدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید رجائی از ساعت 15:30 الی 17:30برگزار می‌شود.

روز سوم همایش(چهارشنبه 21 آبان ماه) دو کارگاه آموزشی با عناوین: "مدیریت خشم در محیط‌های ورزشی" توسط دکتر ناصر صبحی از ساعت 8 الی 10، کارگاه آموزشی"تحلیل فیزیولوژیکی عملکرد ورزشی"توسط استاد حمید رجبی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، از ساعت :10:30 الی12:30 اجرا خواهد شد.

و در روز چهارم همایش، ( پنج‌شنبه 22 آبان ماه) دو کارگاه آموزشی با عناوین: "آشنایی با ارکان حاکمیت  در ورزش" توسط دکتر نادر شکری، رئیس انجمن حقوق ورزشی ایران، از ساعت 8 الی 10 و کارگاه آموزشی" ارزیابی پزشکی قبل از مسابقه = غربالگری برای صلاحیت پزشکی (PCMI)" و" مشکل آسیب‌دیدگی سر در فوتبال - آنچه می‌دانیم و آنچه باید بدانیم"  از ساعت 13 الی 15 توسط پروفسور تیم مایر پزشک تیم ملی فوتبال آلمان و استاد دانشگاه سارلند برگزار می‌شود.

استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی https://12thcong.ssrc.ac.ir از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی از تاریخ 19 تا 22 آبان سال 1399 به ‌صورت مجازی برگزار خواهد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1079726 برچسب‌ها همایش بین‌المللی علوم ورزشی منهای فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: همایش بین المللی علوم ورزشی منهای فوتبال همایش بین المللی علوم ورزشی کارگاه آموزشی آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت