Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی به برنا می گوید: تحویل ندادن خانه‌های جوانان در لرستان مشکلی است که امروزه گریبان گیر سازمان های مردم نهادجوانان استان شده است.

خبرگزاری برنا لرستان- گروه جوانان : حجت الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی متولد ۱۳۶۵و اهل شهرستان دورود و یکی از جوانان روحانی  موفق است که توانسته در سال ۱۳۹۲سمن خود را با نام آل یاسین ثبت کند از جمله برنامه های سازمان مردم نهاد این روحانی موفق عبارتند از برگزاری کارگاه های آموزشی قبل و حین و بعد ازدواج ، کارگاه های آموزشی نماز ورزشکاران ، کارگاه های آموزشی نماز جوانان ،کارگاه پاتوق های فرهنگی جوانان در چند مرحله،کارگاه های آموزشی دختران در آستانه ازدواج ،مسابقات قرآنی کارکنان ورزشکاران و جوانان استان لرستان در سال های متوالی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوالحسنی باغجمالی یکی از جوانان روحانی موفق است که توانسته است موسسه خیریه خورشید آل یاسین را که حامی خانواده های آسیب دیده اجتماعی و دانش آموزان بی بضاعت است و همچنین موسسه فرهنگی قرآنی خورشید ال یاسین را در شهرستان دورود راه اندازی کند و بدین ترتیب خود را در زمره جوانان موفق لرستان که موجبات سربلندی استان را فراهم آورده است قرار دهد.

*عملکرد اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه جوانان

مدیر سازمان مردم نهاد آل یاسین  معتقد است: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در حمایت از سازمان‌های مردم نهاد هیچگونه کوتاهی نکرده است و در کل عملکرد معاونت امور جوانان را مثبت ارزیابی می کنم که اینجا جا دارد از زحمات حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش وجوانان لرستان ،فرهاددیناروند  معاونت امور جوانان ورزش وجوانان استان  و رضا داوری کارشناس مسئول مشارکت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کنم.

 او با بیان اینکه  امیدوارم  هرگونه کوتاهی به جوانان استان لرستان می شود توسط مسئولین  برطرف شود ،می افزاید: امیدوارم این کوتاهی ها  برطرف شود چرا که جوانان بازوان توانمند انقلاب هستند و ناامیدی و متوقف کردن جوانان برای کشور و دولت سم می‌باشد.

 

* تحویل ندادن خانه های جوان مشکلی در حوزه سمن های جوانان

حجت الاسلام بوالحسنی با بیان اینکه  تحویل ندادن خانه‌های جوانان مشکلی است که امروزه گریبان گیر سازمان های مردم نهاد استان شده است ، خاطر نشان می کند:بنده حقیر بارها پیگیر خانه‌های جوانان شهرستان‌ها شده‌ام ولی با واکنش منفی فرمانداران و مدیران دیگر روبرو شده ام بنده بارها خدمت استاندار محترم عرض کردم خانه های جوان شهرستان‌ها را به ما پس بدهید قول می‌دهند ولی عمل نمی‌کنند خانه جوان شهرستان ها یا محل سکونت مسئولین شده یا محل دفاتر ادارات شده پس جوانان کجا باید بروند؟ پاتوق‌های فرهنگی جوانان و کارگاه‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان کجا باید برگزار شود ؟ حق جوانان خانه جوان است خواهش می‌کنیم خانه جوانان شهرستان‌ها را به موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد پس دهید.

 

*ارزبابی عملکرد ستاد سازماندهی امور جوانان

مدیر سازمان مردم نهاد آل یاسین  بیان می کند: ستادهای ساماندهی نباید  فقط برای رفع تکلیف از ادارات و مسئولین استان انجام گیرد یعنی نباید در این جلسات فقط حرف زده شود؛ دراین جلسات ظاهرا  عمل دیده نمی شود یعنی بر شعار گرایی بسنده می‌شود و از عمل خبری نیست.

 او با بیان اینکه ستاد سازماندهی امور جوانان استان باید سمن ها را قبول داشته باشد  و آنها را به رسمیت بشناسند و ابلاغ برای سمن‌ها نیز  صادر شود، یادآور می شود: جوانان در گام دوم انقلاب و در احکام مسئولین اسمش چندین بار از زبان مقام معظم رهبری جاری شده است حضرت آقا تمام مکاتبات عنصری خود را با جوانان مطرح می‌کنند در کل ستاد ساماندهی امور جوانان باید محل شکوفایی و ایده پروری جوانان باشد و به جوانان بها دهند.

* ارزیابی عملکرد مسئولین دستگاه های دولتی در بحث جوانان

 حجت الاسلام بوالحسنی   عنوان می کند: عملکرد مسئولین دستگاه های دولتی را در بحث جوانان راضی کننده ارزیابی نمی کنم چون کلا به سمن ها اعتماد ندارند و در امور برون‌سپاری همکاری مضاعفی ندارند من به عنوان یک طلبه جوان درخواست می‌کنم نگاه مسئولین به تمام جوانان اعم از دختر و پسر در هر سلیقه‌ای نگاه ویژه‌ای داشته باشند زیرا سمن ها می توانند بازوان کمکی مدیران دستگاه‌های دولتی باشند تا بدین ترتیب در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنند پس مدیران باید نگاه خود را به سمت آنها تغییر دهند و به سمن  ها اعتماد کنند.

 

او با بیان اینکه مسئولین باید  به سمن ها اعتماد لازم را داشته باشند ، می گوید:سمن ها از جنس جوانان هستند ریشه در باور جوانان دارند در نتیجه می توانند به راحتی از درد جوانان آگاهی یابند و مشکلاتشان را انعکاس دهند؛من به مسئولین محترم استان بارها و بارها این‌جمله را تکرار کرده ام و  باز هم تکرار می کنم که مسئولین گرامی فقط بر شعار جوان گرایی تکیه نکنند و پای عمل کردن باشند جوانان و مشکلاتشان را درک کنند جوانان استان به مانند گلی هستند که هر لحظه با بی توجهی مسئولین پژمرده می شوند خواهش می کنم به درد جوانان استانم توجه کنند زیرا زنگ خطر به صورت جدی برای جوانان لرستانی به صدا درآمده است که بنده تمام مسئولین را در به وجود آمدن ابن بی عدالتی هایی که بر دنیای جوانان حاکم شده است مسئول می دانم و از تمامی مسئولین تقاضا دارم گام های موثری را در جهت رفع یا کاهش مشکلات جوانان بردارند تا شاید التیام بخش دردهای جوانان باشد و امید را دوباره به زندگی جوانان برگردانند.

گفت وگو: عاطفه صادقی –برنالرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان سمن خانه جوان سازمان های مردم نهاد کارگاه های آموزشی جوانان لرستان جوانان استان امور جوانان حجت الاسلام شهرستان ها آل یاسین سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در کشور در راستای اجرای قانون نضهت ملی مسکن در حال احداث است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن روند احداث این واحدهای مسکونی تصریح کرد: از این تعداد بیش از 500 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به تلاش‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی این تلاش‌ها نتیجه داد و مردم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های بزرگ در کشور باشند.

حسینی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مشکلات و مضلات اقتصادی کشور در گرو جهش تولید بوده و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی و دور کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است.

وی با اشاره به درپیش‌بودن روز جهانی کارگر، کارگران را رکن مهم رونق تولید برشمرد و بیان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از کارگران و حوزه تولید گفت: افزایش قابل توجه حقوق کارگران و رفاهیات آنان در طول فعالیت دولت سیزدهم از جمله اقدامات دولت برای حمایت از این قشر مولد بوده است.

حسینی با اشاره به نقش ارزشمند کارگران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری 500 هزار کارگر ساختمانی از دیگر اقدامات حمایتی دولت از کارگران است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت در راستای جهش تولید خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

معاون رئیس‌جمهور از فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبرداد و بر لزوم حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در کشور عنوان کرد: این مهم با قدرت و صلابت برای توسعه و پیشرفت کشور محقق خواهد شد که نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی است که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است