Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:26:41 GMT

فوتبال اینجاست

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۸۳۹۷

فوتبال اینجاست

اگر چه کرونا در وخیم‌ترین وضعیت خود در ماه‌های گذشته به سر می‌برد اما بازگشت فوتبال و شروع لیگ برتر خبر خوبی برای هواداران، بازیکنان و مربیان است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران از روز جمعه وارد بیستمین دوره خود خواهد شد و ۱۶ تیم از اقصی نقاط ایران، تنور رقابت‌های فوتبال را داغ خواهند کرد. بعد از اتمام لیگ برتر در واپسین روزهای مرداد و پیگیری جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، حالا لیگ برتر جان تازه‌ای خواهد گرفت و همه تیم‌ها بعد از حدود ۷۰ روز به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع فصل جدید در شرایطی است که کرونا جامعه را در وضعیتی بحرانی فرو برده و نسبت به ماه‌های قبل تلفات بیشتری گرفته است. به همین دلیل برخی از کارشناسان بهداشتی معتقدند شروع فوتبال در این شرایط یک عمل پرخطر برای تمام عوامل برگزاری یک مسابقه محسوب می شود ولی این بار برخلاف بهار و تابستان، کسی مخالفتی با شروع فوتبال ندارد.

علاوه بر فوتبالیست‌ها، مربیان و مدیران که در مقطعی مخالف سفت و سخت ادامه فوتبال بودند، هواداران هم با وجود برگزاری فوتبال‌های اروپایی، دلتنگ برگزاری مسابقات باشگاهی در ایران شده‌اند و برای شروع این رقابت ها از روز جمعه لحظه شماری می‌کنند تا تیم محبوب‌شان و حتی تیم رقیب را تماشا کنند.

در واقع فوتبال دوستان علاوه بر علایق و تعصب خود به یک تیم به خصوص، به دنبال استفاده از این شرایط برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند که به علت محدودیت‌های مربوط به کنترل شیوع کرونا و بسته شدن اماکن سرگرمی و رفاهی، با مشکل مواجه شده اند.

در نتیجه، به جز برخی از مسئولان بهداشتی که نگرانی‌هایی در مورد شروع فوتبال دارند، اکثر مردم و مسئولان روی برگزاری این مسابقات به اتفاق نظری عجیبی رسیده‌اند که در گذشته وجود نداشته و حالا همه منتظر داغ شدن تنور فوتبال ایرانی هستند.

*فوتبال به کمک مردم می‌آید

مسابقات فوتبال قرار است فعلا بدون حضور تماشاگران برگزار شود و نمی‌توان انتظار داشت در وضعیت حاکم بر جامعه که تلفات کرونا در بالاترین حد خود به سر می‌برد، امکان بازگشایی ورزشگاه‌ها وجود داشته باشد اما فعلا برگزاری مسابقات و تماشای آن از طریق تلویزیون هم برای هواداران کافی است.

در واقع در شرایطی که سینما، تئاتر، سالن‌های نمایش، گالری‌ها، مراکز سرگرمی و شهربازی‌ها به حالت تعطیلی درآمده‌اند، شروع فوتبال بدون حضور تماشاگران هم می‌تواند جریانی از شادی و سرگرمی را به خانه‌ها تزریق کند.

از طرفی بازیکنان و مربیان هم امیدوارند با شروع فصل جدید، کسب و کار اصلی خود را از سر بگیرند و بتوانند تاخیر به وجود آمده در شروع لیگ را که به درآمدزایی آن‌ها هم خدشه وارد کرده، جبران کنند.

این یک واقعیت است که هر چه فوتبال تعطیل شود، بازیکنان و مربیان هم نمی‌توانند درآمدزایی کنند. در نتیجه پیگیری مسابقات لیگ برتر، با اتفاق نظر از سوی همه علاقه‌مندان همراه شده است و حداقل می‌توانند پایان هفته خود را با بالاگرفتن جریان فوتبال سپری کنند.

حال باید به تماشا نشست و منتظر مانند تا با شروع لیگ بیستم و رویارویی تیم‌ها در تقابل‌های حیثیتی، هواداران فوتبال مجددا به کری خواندن و خط و نشان کشیدن برای تیم رقیب بپردازند و از دیدن فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر بیستم لیگ بیستم شروع فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • یک بچه با لباس زرد می‌بینم، او اینجاست و زنده است .... | ویدئو | ماجرای شنیدنی پیدا شدن یسنا
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود