Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کلمبیایی آتالانتا از یک باخت «دردآور» مقابل قرمزها صحبت می کند. 

لوییس موریل می گوید آتالانتا در تقابل با لیورپول در سطح خودش ظاهر نشد و همین دلیل شکست پر گل این تیم با نتیجه 5-0 بوده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا، هت تریک دیوگو ژوتا و گل هایی از سادیو مانه و محمد صلاح، شکست خانگی تلخی را برای نماینده ایتالیا رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موریل پس از بازی گفته است:

حرف زدن پس از چنین باختی سخت است. ما امشب خودمان نبودیم و وقتی مقابل تیمی مثل لیورپول صد درصد آماده نباشید، بهای سنگینی را پرداخت خواهید کرد. لیورپول نشان داد مقابل تیمی که صد درصد آماده نیست، چه کاری می تواند انجام بدهد. پس از گل دوم تلاش کردیم در بازی بمانیم و بین دو نیمه صحبت از این بود که چگونه در جریان بازی باشیم و تلاش کنیم آن را به تساوی بکشانیم. پس از گذشت یک دقیقه از شروع نیمه دوم گل دریافت کردیم، سپس چند دقیقه بعد گل چهارم از راه رسید که ما را زمین زد و هرگز پس از آن نتوانستیم روی پای خودمان بایستیم. این نتیجه دردآور است چون برای این بازی آماده شده بودیم و می خواستیم نشان بدهیم که در سطح حضور در این رقابت ها هستیم. حالا می خواهیم در بازی آخر هفته برابر اینتر دوباره روی پای خودمان بایستیم.

همچنین ببینید:

خلاصه بازی آتالانتا 0-5 لیورپول (لیگ قهرمانان اروپا 2020/21) آتالانتا 0-5 لیورپول؛ الهه فوتبال ایتالیا در آتش تیم کلوپ سوخت  گاسپرینی: لازم است تغییراتی در سبک بازی آتالانتا ایجاد کنیم؛ لیورپول در سطح دیگری بازی می کند

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم