Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@05:30:32 GMT

واکنش سهیل مهدی به برگزاری لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۸۴۷۹

واکنش سهیل مهدی به برگزاری لیگ بیستم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مجوزی که برای شروع رقابت‌های لیگ برتر کسب کردیم، همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و اکنون تیم‌ها آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه اظهار داشت:

طبق مجوزی که برای شروع رقابت‌ها کسب کردیم، همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و اکنون تیم‌ها آمادگی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد لازم پیش بینی و شرایط فراهم شده و امروز هم وبینار آموزشی با مسؤولان برگزاری مسابقات برای اجرای بهتر پروتکل‌ها برگزار می‌شود. امیدواریم مانند سال گذشته با وجود شرایطی که پاندمی کرونا ایجاد کرده بتوانیم مسابقات خوبی را به مردم کشورمان تقدیم کنیم.

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در باره شرایط باشگاه‌ها برای دریافت این مجوز گفت:

درباره لیگ برتر مجوز ملی داریم که از اواخر دی و اوایل بهمن امسال رسماً کلید می‌خورد. تاکنون بحث مجوز حرفه ای را دنبال کرده ایم که بدون دخل و تصرف برای مسابقات لیگ برتر بوده و برای مسابقات آسیایی انجام شده است. تا شب گذشته مدارک باشگاه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نقاط ضعف برای آخرین بار به آنها اطلاع داده شد.

سهیل مهدی در گفت و گو با شبکه تهران تلویزیون ایران ادامه داد:

البته فرصت ارائه مدارک به پایان رسیده اما اکنون در حال رسیدگی و اصلاح آن مدارک هستیم. اگر نواقص شکلی وجود داشته باشد، به باشگاه‌ها برای رفع آنها کمک می‌کنیم و در نهایت گزارش ما برای تصمیم‌گیری تقدیم کمیته بدوی می‌شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان