Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت پنسیلوانیا به شدت از اظهارات ترامپ مبنی بر اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات انتقاد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تام ولف فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا با انتقاد شدید از اظهارات ترامپ به خاطر اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری و ادعای تقلب ، این اظهارات را یک حمله حزبی ارزیابی و توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: ایالت پنسیلوانیا سخت تلاش می کند تا بیش از یک میلیون رای پستی را شمارش کند.

ترامپ: برای جشن آماده می‌شویم/ به دادگاه عالی می‌رویمستادهای انتخاباتی بایدن و ترامپ برای یک نزاع طولانی‌تر آماده می‌شوند

 

فرماندار پنسیلوانیا در ادامه افزود: اجازه بدهید شفاف باشم: این یک حمله حزبی به انتخابات پنسیلوانیا است، به آراء و دموکراسی ما. مناطق ما بی وقفه تلاش می کنند تا روند انتخابات با سرعت هرچه بیشتر طی شود و با همچنین با نهایت دقت. پنسیلوانیا یک انتخابات منصفانه خواهد داشت و همه آرا شمرده خواهد شد.

از سوی دیگر کریس کریستی فرماندار سابق ایالت نیوجرسی و از نزدیکان سیاسی ترامپ نیز از اظهارات رئیس جمهور آمریکا در اعلام پیروزی زودهنگام انتقاد کرده است؛ آن هم در شرایطی که هنوز نتایج رسمی و نهایی در برخی ایالت ها هنوز اعلام نشده است.

وی در این باره گفت: من با اظهارات رئیس جمهور آمریکا مخالف هستم به خصوص با طرح اتهامات بی پایه و اساس درباره تلاش مخالفان برای تقلب در انتخابات.

وی در ادامه افزود: امشب به عنوان یک فرماندار سابق صحبت نمی کنم بلکه به عنوان یک دادستان سابق آمریکا صحبت می کنم. بیان چنین اظهاراتی هیچ پایه و اساسی ندارد.

دونالد ترامپ در بحبوحه اعلام نتایج انتخابات گفت که برای جشن آماده می‌شویم.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: برای جشن بزرگ آماده می‌شویم. همه چیز را بردیم. پیروزی ما بی‌سابقه بود. ما در ایالت فلوریدا با اختلاف زیاد برنده شدیم.

ترامپ افزود: عده‌ای آدم ناراحت دارند تلاش می‌کنند حامیان ما را از حق رأی محروم کنند.

وی ادامه داد: آنها (دموکرات‌ها) می‌دانستند که نمی‌توانند برنده شوند و از این رو عنوان می کردند که باید کار را به دادگاه بکشانند. این تقلب علیه مردم آمریکاست و مایه شرمساری است... ما نمی‌خواهیم که آنها 4 صبح رای پیدا کنند و آن را اضافه کنند.

ترامپ همچنین با طرح تقلب در انتخابات تهدید به طرح این موضوع در دادگاه عالی کرد.

ترامپ گفت که دموکرات‌ها می‌خواهند مردم آمریکا را فریب دهند و این برای کشور ما شرم‌آور است.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: در ایالت پنسیلوانیا با اختلاف زیاد برنده شده است. او در حال اسم بردن از ایالت‌های دیگری است که در آنها برنده شده است.

وی همچنین گفت: تا آنجا که به من مربوط می‌شود اعلام می‌کنم که ما (جمهوریخواهان) انتخابات را برده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا ایالت پنسیلوانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا