Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان مرکز گلستان گفت: به همه حوزه‌های قضایی اعلام کرده ایم با صاحبان مراسم اعم از عروسی، عزا و مانند آن که اداره بهداشت معرفی کند برخورد قضایی کنند.

او افزود: برای این افراد بر اساس ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات پرونده قضایی تشکیل می‌شود و بر اساس این قانون یکسال حبس در انتظار کسانیست که بهداشت عمومی را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عامه از وظایف مدعی العموم است، گفت: این موضوع در مرحله اول در شهر‌های قرمز استان گلستان اجرا خواهد شد.
او تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، دادستانی در زمینه سلامت جامعه با خاطیان هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.
دادستان سیدحسینی افزود: محدودیت‌های سختگیرانه برای سلامتی مردم اعمال می‌شود و امیدواریم مردم هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به حفظ سلامت خود و عزیزانشان و کادر درمان کمک کنند.
انتهای خبر/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم عروسی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد