Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت ۱۳ آبان افزود: در این زمینه نیز سیستم‌های خاصی را تعبیه کرده و قصد سرگردان کردن جوامع را دارند و افراد جامعه را وادار به قانون شکنی و جدایی بین ملت‌ها و دولت‌ها می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این اقدامات را با استفاده از درگیر کردن مردم با گرانی، اختلاس و اعتیاد به مواد مخدر انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئله‌ای همچون مواد مخدر که از دیرباز توسط انگلیس در کشور وارد می‌شد و مردم را آلوده می‌کرد، تا امروز که مواد صنعتی نیز اضافه شده و تولیدات ده‌ها برابر شده است، تمام تلاششان درگیر کردن مردم با مواد مخدر و مشروبات الکلی است که به دنبال آن فسادهای اخلاقی و مالی را داراست.

وی گفت: در اینجا باید از زحمات نیروهای مسلحی که با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند، تشکر کرد و می‌طلبد که تمام افراد چه در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و چه دستگاه‌های دولتی و افراد کف جامعه به مبارزه با این مسئله بپردازند.

وی دزدی‌ها، اختلاس‌ها و قاچاق را از طرح و برنامه‌های دشمنان دانست و افزود: اینها همه گزینه‌های روز میز دشمنان است و می‌طلبد که جامعه اسلامی با هوشیاری ایمانی با این موارد برخورد کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه گاهی برخی افراد مسائل گرانی را بر گردن دلالان و تحریم‌ها می‌اندازند گفت: این گرانی‌ها اصلا ربطی به دلال‌ها ندارد، اینجا بحث تفکر لیبرال دموکراسی است که به اسم دلالان و اختلاس‌گران مسئله را توجیه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تصرف فقط تصرف آب و خاک نیست تصریح کرد: وقتی فردی داخل کشور کم فروشی، دزدی و گرانفروشی می‌کند، یعنی به تصرف تفکر لیبرالی دشمن درآمده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه غربی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی پایان تاریخ است گفت: وقتی امور دست یک لیبرال دموکراسی افتاد، از هر جمعیتی و هر فردی با یک استبداد قوی اجازه هر گونه تغیر و آزادی را می‌گیرد.

وی افزود: این لیبرال دموکراسی جامعه را هم طوری تنظیم می‌کنند که به عنوان برده‌داری طبقاتی استفاده شود و آن یک درصد همه کاره خواهند بود.

وی گفت: حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم ندارند و ۴۰ سال است که ایران اسلامی را تحریم کرده و دست به کشتار زده‌اند ولی متاسفانه برخی افراد آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در کشورهای لیبرالی دولتی وجود ندارد و دولت را سرمایه‌داران انتخاب می کنند تا مجری قوانین آنها باشند، در این کشورها مردم اصلا اجازه سوال ندارند و اگر خواسته‌ای داشته باشند با خودرو از روی مردم رد می‌شوند و اسب می‌تازند و در رسانه‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه فرقه داوودیه در آمریکا توسط اف بی آی گفت: کشورهای استکباری هرچه جنایت نیاز باشد، انجام می‌دهند تا منافع اقتصادی خود را تامین کنند و این ماهیت هویت استکبار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: اینجاست که می‌طلبد انسان‌هایی که ایمانی قوی دارند باید پای ایمانش بایستند و از ارزش‌های الهی و انسانی برای استفاده آیندگان دفاع کنند و آنهایی هم که ایمانی ندارند بدانند که اگر سیستم لیبرال دموکراسی بر جهان مسلط شود یک سیستم برده داری مدرن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پخش صحبت‌های توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه در فضای مجازی نسبت به پیامبر اسلام، گفت: این صحبت‌ها پر از تناقض گویی لفظی و عملی بود؛ پیدا بود اصل انشاء هم از طریق شیعه‌های انگلیسی نوشته شده بود که قصد داشتند در هفته وحدت زهر اختلاف نیز بریزند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه رئیس جمهور فرانسه متوجه صحبت‌هایی که می‌خواند، نبود بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه طوری برای یک نفر دلسوزی می‌کرد، گویا جنایات کشور خودش در الجزایر یا باقی کشورهای آفریقایی را فراموش کرده، از طرفی در این ۴۰ ساله که از انقلاب هم گذشته هرچه آدم هرزه، تروریست و منافق بوده که دست به کشتار و جنایت زده و فرار کرده را در کشور خود جا داده است.

وی گفت: حال بعد از صدها سال جنایت بی حد و حصر، از اعزام افراد برای کمک به داعش که شکست خوردند و به کشور فرانسه بازگشتند و حتی شاید با دستور خود دولت فرانسه در این کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، نیز به پای اسلام می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور فرانسه حدود ۷۰ هفته نسبت وضعیت کشور خود اعتراض و سوال داشتند اما جز با خشونت و شکنجه برخورد دیگری با آنها نشد افزود: این کشوری که خود را مدعی طرفداری از دموکراسی و آزادی بیان می‌داند، چرا تنها به یک سوال مردم خود جواب نمی‌دهد؟!

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مردم فرانسه فقط یک سوال داشتند که این سیستم سرمایه‌داری چیست که باید به اقتضای آن ۹۹ درصد ثروت فقط دست یک درصد جمعیت باشد و ۹۹ درصد جمعیت باید از یک درصد ثروت آن هم صدقه سرمایه‌داران استفاده کنند؟ ۷۰ هفته مردم خود را کشتند، شکنجه و زندان کردند، ولی کسی پاسخشان را نداد، حال دولت فرانسه طرفدار مظلومان شده‌ است.

وی اضافه کرد: اروپاییان با دروغ‌هایی که ساختند وارد سرزمین آمریکا شدند در حالی که این قاره تمدن و حدود ۱۰۰ میلیون جمعیت داشت؛ اروپاییان به هر طریقی چه با سلاح‌های جنگی چه با بیماری و ایجاد قحطی بیش از ۸۰ میلیون از این افراد را کشتند و حال هم آمریکا مجری تمامی برنامه‌های اروپاست.

وی گفت: این کشورهای استکباری برای سلطه بر عالم برنامه دارند و تا به این برنامه نرسند که نخواهند رسید، همان طور که خودشان نیز گفته‌اند همه گزینه‌ها را روی میزشان خواهند داشت و در این گزینه‌ها، جنگ نظامی جزو اولین انتخابشان بوده و خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم بیش از ۵۰ تجاوز غیر قانونی به کشورهای مختلف توسط کشورهای استعماری رخ داده است گفت: اما امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر گزینه‌های نظامی‌شان ایستاده‌اند در حالی که طی هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا به جنگ با کشور ایران آمدند و شکست خوردند که این به معنای کند شدن شمشیر نظامی استکبار است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: چه جهادی بالاتر و با ارزشمندتر از اینکه برای حفظ مردم جهان در برابر این ظلم علنی مقاومت کنید و بشر را از دست این تفکر وحشتناک نجات دهید.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی پروندهٔ خبری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی روز مبارزه با استکبار خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی اخبار کنکور حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه بیرجند لیبرال دموکراسی خراسان جنوبی گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین