Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:52:56 GMT

بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ماسالی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۸۹۸۹

بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ماسالی توزیع شد

صفوی گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسالی توزیع شد.

«سیدحامد صفوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در قالب کمک مومنانه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طلیعه ظهور مسجد جامع ماسال با بیان اینکه تعداد این بسته‌ها 20 عدد بود افزود: ارزش هر یک از این بسته‌ها بالغ بر 400 هزار تومان است که توسط خیرین جمع‌آوری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بسته‌های کمک‌ معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی از جمله روغن، ماکارونی، رب، گوشت،حبوبات، مواد ضدعفونی و ماسک می‌شود.

 

صفوی تصریح کرد: تهیه بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در چند مرحله به همت اعضای این کانون انجام شده که به مناسبت این میلاد فرخنده نیز مرحله دیگری از این طرح به اجرا در آمد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طلیعه ظهور مسجد جامع ماسال با اشاره به اینکه پیش از این نیز اعضای کانون فرهنگی و هنری «طلیعه ظهور» ضمن شناسایی خانواده‌های نیازمند اطراف مسجد اقدام به کمک و یاری رساندن آنها در شرایط کرونایی کرده‌اند خاطرنشان کرد:‌ اعضای این کانون فرهنگی و هنری از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نه تنها در توزیع بسته‌های مواد غذایی بلکه تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان‌ها مشارکت داشته‌اند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بسته های معیشتی کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود