Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم حافظ نیا پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا با تاکید بر ضرورت نظارت بر چگونگی برگزاری مراسم‌های مختلف در رستوران‌ها و باغ تالارها این شهرستان که با موسیقی همراه است، اظهار کرد: متأسفانه برخی ادارات کل استان به برگزاری مراسم‌های همراه با موسیقی تند در سطح شهرستان آستارا مجوز می‌دهد ولی از نحوه برگزاری آن خبر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند مسلمان واقعی کسی است که باید عبوس، غمگین و چهره‌ای گرفته داشته باشد در حالی که اسلام دین شادی، رحمت و رستگاری است، افزود: آنهایی که به برگزاری هر مراسمی مجوز می‌دهند باید بر چگونگی اجرای همان مراسم نظارت داشته باشند.

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه شادی و نشاط در چارچوب نظام اسلامی تعریف شده است، گفت: از نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره ارشاد و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط انتظار می‌رود به این معضل رسیدگی کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی، گفت: شورای فرهنگ عمومی یک شورای کاملاً قانونی است و جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و عمل نکردن به مصوبات شورای فرهنگ عمومی یک تخلف قانونی است.

حافظ نیا در ادامه به فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای آن اشاره کرد و افزود: فضای مجازی یک فرصت ممتاز است ولی اگر از محتوای آن به خوبی استفاده نشود تهدیدی بزرگ برای جامعه است.

وی بر ضرورت داشتن سواد رسانه‌ای در مسئولان و مردم تاکید کرد و گفت: وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در بحث فضای مجازی بسیار مهم بوده و صدا و سیما در این زمینه کم کاری کرده است.

ضرورت برخورد جدی نیروی انتظامی با برگزاری مراسم دور از شئون اسلامی

فرماندار آستارا نیز در این نشست با تاکید بر اینکه قبل از برگزاری هر مراسمی باید از نیروی انتظامی آستارا مجوزهای لازم اخذ شود، اظهار کرد: اینکه مراسم‌هایی در رستوران‌های سطح شهر و آن هم به صورت مختلط و همراه با موسیقی و سایر موارد حرام باشد، قابل قبول نیست و به شدت برخورد خواهد شد.

عباس صابر از نیروی انتظامی آستارا خواست با هر گونه ناهنجاری در سطح شهرستان به شدت برخورد شود.

کد خبر 5063690

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آستارا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام شورای فرهنگ عمومی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند