Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان عباس ربیعی بیان داشت: توسعه شبکه های توزیع برق روستای لاسجرد قبل از گردنه سیدآباد، کوچه فرهنگ و آزادی، شهرک مدیران و میدان امام رضا (ع) ، نصب دو دستگاه ترانس به قدرت ۴۰۰ کیلوولت آمپـر در ابتـدای خیابان زمزم و جنب میدان شهید چمران و احداث یک هزار و ۹۶۰ متر شبکه دومداره در جـاده سرخه_سمنـان، از برنامه های در دست اقدام این مدیریت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با عنوان این که برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید،  پنج هزار و ۸۶۹ متر شبکـه فشـار ضعیـف و فشار متوسط هوائی و زمینی از آغاز امسال تاکنون دایرشده گفت: احـداث و بهـره برداری از ۱۱ ایستگـاه هـوائی توزیع برق به قدرت ۹۷۵ کیلوولت آمپر در مناطق مختلف شهرستان، از طرح های اجرائی شده به شمار می رود.
وی با اظهار این که احداث یک هزار و ۲۰۸ متر کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات برق به اجرا در آمده افزود: بهینـه سـازی یک هزار و ۵۷۹ متر شبکـه فشـار ضعیـف و فشـار متوسـط، از دیگـر اقـدامات صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.
ربیعی خاطرنشان کرد: ۲۷۳ پروژه عمرانی برق رسانی از شروع سال جاری تا زمان حاضر در نقاط مختلف به اجرا در آمده که برای بهره برداری از این  تعداد پـروژه، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریـال اعتبـار صـرف شده است.

46

کد خبر 1451476

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ

به گزارش جام جم آنلاین البرز،جلسه ای با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ ، معاون و مشاور فرماندار ، بخشداران مرکزی و رامجین و رئیس اداره آبفا شهرستان چهارباغ با نامداری مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز در محل اداره کل آبفای استان با موضوع بررسی اقدامات صورت گرفته و رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب شهرستان چهارباغ برگزار گردید .

جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری جهت اطلاع مردم شریف خاطرنشان کرد: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی، از ابتدای سال گذشته تاکنون به منظور رفع معضلات موجود با شناسایی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی در تلاشیم تا کمبود، قطعی و افت فشار آب را برای تابستان سال جاری در شهرستان به حداقل برسانیم.

ایشان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه ارتقا و بهبود توزیع منابع آب در سطح شهرستان پرداخت و افزود: پیگیر احداث مخازن آب جهت پایداری شبکه توزیع هستیم و ان شاءالله این مهم در اولویت امور بوده و احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان چهارباغ در پایان به سایر اقدامات مهم در بخش آبفا اشاره کرد و تصریح کرد: اصلاح شبکه، حفر ۳ حلقه چاه در مناطق شهری و ۷ حلقه چاه در مناطق روستایی، تحویل آب مناطق حساس و دارای اهمیت از جمله اقدسیه، طاووسیه، شهرک طالقانی، زعفرانیه، اسماعیل آباد بالا و همچنین پیگیری آخرین وضعیت" تصفیه خانه فاضلاب مهدی آباد" و"حق آبه سد طالقان و خط انتقال این اتفاق ارزشمند از مهمترین محور‌های گفتگو و دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بشمار میرفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم