Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:13:08 GMT

بهترین زمان تعمیر وسایل گرمایشی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۴۶۲

بهترین زمان تعمیر وسایل گرمایشی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از جمله وسایل گرمایشی که در زندگی روزمره اهمیت و استفاده زیادی دارند، آبگرمکن و پکیج است. استفاده از این لوازم به فصل یا زمان مشخصی در سال محدود نیست و تقریباً به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند، به همین دلیل گاهی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می‌کنند.

استفاده از وسایل گرمایشی، در ماه‌های سرد سال به اوج خود می‌رسد، این موضوع باعث شده اکثر افراد گمان کنند که بهترین زمان تعمیر وسایل گرمایشی نیز در همین وقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تعمیر و سرویس لوازمی مثل پکیج یا آبگرمکن در فصل سرما می‌تواند دردسر بیشتری برای شما داشته باشد. ممکن است در حین سرویس دستگاه، تعمیرکار متوجه شود که دستگاه شما نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه دارد و شما یک یا دو روز بدون آبگرم و در مورد پکیج بدون شوفاژ گرم در خانه بمانید. بهتر است، سرویس‌های دوره‌ای برای این نوع لوازم را در ابتدا و انتهای فصول سرد سال انجام دهید تا بهترین راندمان را دریافت کنید.

شما می‌توانید بدون اینکه در صف انتظار قرار بگیرید، برای سرویس و تعمیر انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی در بهترین زمان، از خدمات آنلاین https://a4baz.com/hvac سامانه آچارباز استفاده کنید.

بهترین زمان برای سرویس‌های دوره‌ای لوازم گرمایشی

در خانه‌هایی که امکان نصب پکیج وجود ندارد، از آبگرمکن برای تامین آب گرم بهداشتی استفاده می‌کنند. آبگرمکن از وسایل پرکاربرد خانه بوده و با بروز هرگونه مشکلی در کارکرد آن، دیگر خبری از آبگرم نخواهد بود. از کار افتادن جرقه زن، خاموش شدن شمعک و نشتی آب و گاز برخی از مشکلات رایجی هستند که می‌توانند آبگرمکن دیواری را از کار بیاندازند.

کیفیت آب شهری نیز، در طول عمر و کارایی آبگرمکن‌ها بسیار موثر بوده، زیرا در صورت داشتن املاح و مواد سخت می‌تواند باعث رسوب گذاری در آبگرمکن شود. رسوبات موجود، به مرور مانع از جریان صحیح آب در لوله‌ها شده و راندمان دستگاه را کاهش می‌دهد و در نهایت آن را از کار می‌اندازند. سرویس آبگرمکن شامل بررسی کامل دستگاه، رسوب زدایی و هواگیری بوده و باید حداقل سالی یکبار انجام شود.

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر آبگرمکن، هنگامی است که با نوسان دمای آب روبرو می‌شوید. در چنین شرایطی، آبگرمکن توانایی تنظیم دما را نداشته و آب بسیار گرم شده و یا اصلاً گرم نمی‌شود.

اغلب افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها، ترجیح می‌دهند که خودشان دست به کار شوند و تعمیرات وسایل را انجام دهند. اما سرویس و تعمیر آبگرمکن، به دلیل ظرافت و پیچیده بودن ساختار قطعات و رعایت نکات ایمنی، تنها باید توسط تعمیرکار آبگرمکن انجام بگیرد.

اینترنت حتی در زمینه تعمیرات نیز، کار را برای ما راحت کرده است و شما می‌توانید در هر فصلی از سال، از خدمات تعمیر آبگرمکن آچارباز https://a4baz.com/hvac/water-heater استفاده کرده و تعمیرکار آبگرمکن در تهران را در زمان مورد نظرتان، حتی در روزهای تعطیل به محل خود اعزام کنید.

آبگرمکن‌ها در مدل‌ها و با برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند، اما تمامی آن‌ها ساختار یکسانی داشته و سرویسکار آبگرمکن می‌تواند تمامی برندها را تعمیر کند. اغلب تعمیرکاران، تا قبل از بازدید حضوری از دستگاه، هزینه مشخصی برای تعمیر آن اعلام نمی‌کنند. اما خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن با آچارباز، دارای تعرفه و قیمت مشخص است و به شما در برآورد کلی هزینه‌ها کمک خواهد کرد. همچنین تعمیر آبگرمکن دارای یک ماه گارانتی بوده و در صورت مشاهده مجدد مشکل، تعمیرکار آبگرمکن آچارباز، دستگاه را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد کرد.

پکیج و شوفاژهای دیواری هم به بررسی‌های مداوم شما نیاز دارند

نصب آسان، ایمنی و راندمان بالا سبب شده پکیج‌ها به یکی از متداول‌ترین لوازم گرمایشی تبدیل شوند. پکیج‌ها در تمام سال، آب گرم مصرفی خانواده و آبگرم شوفاژها را فراهم می‌کنند. این استفاده مداوم باعث می‌شود، عمر مفید و راندمان دستگاه کاهش یافته و به مرور به سرویس و تعمیر پکیج نیاز پیدا کند.

سرویس پکیج به دو صورت کامل و دوره‌ای انجام می‌گیرد. در سرویس کامل، تمام قطعات دستگاه باز، بررسی و تست می‌شوند و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض می‌شوند. سرویس دوره‌ای شامل رسوب گیری و هواگیری پکیج است و قطعات به صورت کلی بررسی می‌شوند.

تعمیرکار پکیج در تهران، بهترین زمان برای سرویس دستگاه را هر شش ماه یکبار و قبل از شروع فصل سرما می‌داند. اما اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که آب دارای سختی فراوانی است، باید هر چهار ماه یکبار برای سرویس پکیج اقدام کنید. با سرویس به موقع پکیج علاوه بر افزایش راندمان و عمر مفید در هزینه‌های مربوط به تعمیر دستگاه نیز صرفه جویی می‌کنید. شما حتی می‌توانید سرویس پکیج را سالانه و با شروع فصل پاییز انجام دهید.

برخی از مشکلات پکیج، به راحتی و با ریست کردن دستگاه برطرف می‌شوند اما برای رفع مشکلات جدی و بررسی دقیق، باید از تعمیرکار پکیج کمک گرفت. زیرا این وسیله قیمت خرید بالایی داشته و قطعات آن بسیار کمیاب هستند و هرگونه اشتباه باعث خسارات و آسیب‌های فراوانی می‌شود.

خاموش شدن ناگهانی، سروصدای غیر عادی و یخ زدگی لوله‌ها از مشکلات رایجی هستند، که با مشاهده آن‌ها باید برای تعمیر پکیج اقدام کنید. تابستان یا زمستان فرقی نمی‌کند، در هر فصلی از سال که پکیج خراب شود می‌توانید از خدمات آنلاین آچارباز https://a4baz.com/hvac/heating-package برای سرویس و تعمیر پکیج استفاده کنید، بدون اینکه نگران صف انتظار باشید.

سرویسکار پکیج آچارباز، محدود به برند خاصی نیست و قادر است پکیج شما را با هر برندی که باشد، ایرانی یا خارجی، جدید و قدیم تعمیر کند. ضمن اینکه سرویس و تعمیر پکیج نیز، مانند دیگر خدمات آچارباز دارای یکماه گارانتی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5063626

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیرات برقی وسایل سرمایشی سیستم گرمایشی گروه خودروسازی سایپا کسب و کار ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی ویروس کرونا تولید نرم افزار ایران کیش سرمایه گذاری کسب و کارهای اینترنتی تولید داخلی ساختمان سازی سایپا وسایل گرمایشی تعمیر آبگرمکن سرویس و تعمیر بهترین زمان تعمیر پکیج برای سرویس دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟

به گزارش خبرآیلاین، هر روز صبح چه کارهایی می‌کنید؟ برای سرحال شدن می‌دوید و بعد دوش آب سرد می‌گیرید؟ پیش از بیرون آمدن از رختخواب سه بار زنگ ساعت را خاموش می‌کنید؟ هر کس روز خود را به نحوی شروع می‌کند اما ویدیویی در تیک تاک که می‌گوید همه باید بخشی از مناسک صبحگاهی را شکلی مشخص انجام دهیم، بارها دیده شده است.

آنا پترسون از اسکس، درمانگر دندان است. (از کارکنان بخش بهداشت و درمان که برخی کارهای ساده‌تر دندانپزشکی را انجام می‌دهد) پترسون در ویدیویی که در صفحه کاری‌ خود در تیک‌تاک منتشر کرده است می‌گوید که هرگز نباید دندان‌ها را بعد از صبحانه مسواک زد، بلکه همیشه پیش از آن باید این کار را انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین، او در توضیح این مسئله به دنبال‌کننده‌های (فالوئر) خود می‌گوید: «برای این توصیه‌ام دو دلیل دارم: وقتی صبحانه می‌خوریم، دهانمان اسیدی می‌شود. اگر دندان‌ها را پس از صبحانه مسواک بزنیم، در واقع دندان‌ها را بیشتر به این اسید آغشته می‌کنیم و این باعث از بین رفتن مینای دندان‌ها می‌شود. ضمنا مسواک زدن پیش از صبحانه از دندان‌ها در برابر غذایی که می‌خواهیم بخوریم محافظت می‌کند.»

رهنمودهای او توصیه شرکت خمیر دندان «کولگیت» را که اعلام کرده بود مسواک زدن پس از خوردن غذا «گاهی» بر مینای دندان اثر منفی دارد، تایید می‌کند.

شاید این خبر آن دسته از افرادی را که گمان می‌کردند مسواک زدن پس از صبحانه بهتر است زیرا دندان‌ها را از شر بقایای غذایی که خورده بودیم خلاص می‌کند، غافلگیر کرده باشد.

در بخش نظرات این ویدیو یکی از دنبال‌کنندگان نوشته‌ است: «همه دندان‌پزشکان با این حرف موافق نیستند. بعضی از آنان می‌گویند اگر مسواک زدن ۳۰ دقیقه پس از خوردن یا نوشیدن باشد، ایرادی ندارد.»

گروه بهداشتی بوپا نیز اعلام کرده است که اگر می‌خواهید پس از غذا خوردن مسواک بزنید، بهتر است دست‌کم یک ساعت صبر کنید تا بزاق فرصت داشته باشد اسیدهایی را که غذا در دهان ایجاد کرده است، خنثی کند.

در تارنمای سازمان ملی خدمات بهداشتی در مورد مسواک زدن پیش یا پس از صبحانه رهنمود خاصی داده نشده است. در این تارنما توصیه شده است برای حفظ بهداشت دهان و دندان همواره دو بار در روز، هر بار حدود دو دقیقه، دندان‌ها را با خمیردندان فلورایددار مسواک بزنیم.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900363

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن