Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیر مرکز حرکت‌های جهادی استان البرز با بیان اینکه "۷۰۰ گروه جهادی در استان البرز برای قطع زنجیره انتقال کرونا فعالیت می‌کنند" گفت: همچنین میان وعده مقوی توسط جهادگران تهیه و بین کادر درمان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

 میلاد بوئینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان البرز در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: جهادگران استان البرز در موقعیت‌های مختلف همیشه حضور موثر داشتند و در حال حاضر نیز در راستای مبارزه با ویروس کرونا در قالب 8 محور کاری به انجام فعالیت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا نیروهای برای کمک به کادر درمان آموزش دیدند، افزود: در حال حاضر 150 جهادگر در قالب گروه‌های تخصصی در بیمارستان‌های استان البرز به‌عنوان کمک پرستار و همراه بیمار در حال فعالیت هستند که تعداد این داوطلبین در حال افزایش است.

 مدیر مرکز حرکت‌های جهادی استان البرز با اشاره به اینکه تهیه و توزیع میان وعده مقوی بین کادر درمان از دیگر فعالیت‌های گروهی جهادگران در استان البرز است، گفت: همچنین ضد عفونی فضای عمومی بیمارستان، اماکن و مراکز پر تردد نیز توسط این گروه‌های داوطلب انجام می‌گیرد.

گلستان| حضور فعالانه جهادگران بسیجی در میدان مقابله با کرونا/ از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا کفن و دفن جان‌باختگان کرونایی جهادگران استان البرز در قالب گروه‌های "امربه‌معروف سلامت" با کرونا مقابله می‌کنند رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل:گروه‌های جهادی حافظ ارزش‌های انقلاب هستند

بوئینی با عنوان اینکه تأمین مایحتاج افراد مبتلا به کرونا بخش دیگری از کارهای جهادگران است، تصریح کرد: خرید روزانه افراد مبتلا به کرونا برای عدم خروج از منزل و همچنین ضدعفونی خانه این افراد از جمله فعالیت‌های این گروه‌ها است.

وی به اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر سلامت اشاره کرد و گفت: در این راستا به افراد ماسک اهدا می‌شود و نکاتی که باید برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت شود به افراد گفته می‌شود.

 مدیر مرکز حرکت‌های جهادی استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 700 گروه جهادی در این 8 محور تعیین شده در حال فعالیت هستند.

بوئینی عنوان کرد: نصب پوستر فرهنگ سازی مقابله با این بیماری درب مغازه‌ها و توزیع اقلام معیشتی از دیگر فعالیت‌های در حال اجرا در این ایام است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهادی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم